آیا غالباً گره هایی در موهایتان پیدا می کنید؟ آیا صبح وقت گرانبهای خود را از دست می دهید و سعی در خلاص شدن از شر لنگه های سرسخت دارید؟ اگر این داستان زندگی شماست ، وقت آن است که یک اسپری ضد آب را در رژیم مراقبت از مو خود قرار دهید. تعجب می کنم چرا؟ خوب ، این مواد منفجره یک لایه محافظ اضافی به موهای شما اضافه می کنند و شانه کردن از طریق لنگه ها را برای شما آسان می کنند. بنابراین ، به سرعت هر یک از این بهترین مایع کننده ها را برای شانه کردن بدون درد به دست آورید.

 
محصولات چک قیمت
قیمت چک اسپری Detangling بدون ترکیب DevaCurl
Sun Bum Revitalizing 3-in-1 Leave-In Spray اسپری مو را بررسی کنید
نه مادر شما که در تهویه قیمت Detangler شرط بندی نمی کند
شركت محترم شركت كننده قيمت Detangler
قیمت چک اسپری Detstrling شدید R + Co Pinstripe
قیمت چک دو فاز Leonor Greyl Lait
بررسی قیمت چک زمان انتشار برس ، مرطوب
قیمت چک چای اسپانیایی نعناع اسطوخودوس گل میچل Paul Mitchell
این یک بررسی چک قیمت محصول 10 معجزه آسا است
بررسی قیمت Garnier Fructis تمیز کننده تمیز و خالص
10 اسپری مو Detangling برتر برای موهای بدون frizz
 
1. اسپری Detangling بدون ترکیب DevaCurl
 
SpraPinit Detangling بدون شانه DevaCurl
می خواهید جداسازی آسان و بدون درد را انجام دهید؟ این مدل موهای بدون شانه را برای موهای صاف ، بدون ریزش و براق انتخاب کنید. این موی مو با ترکیبی از گیاه شناسی ساخته شده است که به خنثی کردن گره ها و درهم تنیدگی ها کمک می کند. در حین جداسازی ، رطوبت را نیز به انتهای خشک و شکافته اضافه می کند. به این ترتیب موهای شما آبرسانی می شوند و جایی برای لنگه باقی نمی ماند.
 
 
طرفداران
فرمول سبک وزن
حداکثر پوشش
ایده آل برای موهای طبیعی مجعد
موهای کودک بطور غیرقابل انعطاف
مو احساس نرم و ابریشمی می کند
منفی
برای نشان دادن نتایج زمان می برد
 
 
بازگشت به TOC
 
 
2. Sun Bum Revitalising 3-in-1 اسپری مو موهای زائد
 
Sun Bum با استفاده از اسپری مو موهای 3 و 1 در پوست احیاء می کند
 
این اسپری جدا کننده از موهای شما هنگام افزودن حجم به آن محافظت می کند. این کمک می کند تا frizz و جلوگیری از انتهایی شکافته ، موهای ابریشمی ، نرم و براق شما را ترک کند. این ماده ادعا می کند که موهای شما را با مواد طبیعی آن مانند روغن نارگیل ، خمیر موز ، برگ موز ، پروتئین quinoa و روغن دانه آفتابگردان محافظت می کند. این مویی که سریع خشک می شود ، دارای پرهای پر رنگ است و برای موهای مواج و فرفری و موهایی با شدت بالایی مناسب است.
 
طرفداران
 
مناسب برای تمام انواع مو
موهای شما را جوان می کند
موهای شما را از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند
اثر ماندگار
منفی
بوی غافلگیر
 
 
بازگشت به TOC
 
3. نه مادر شما ناقص و مطبوع با تهویه مطبوع خوب است
 
نه مادر شما خوب و خوب به تهویه مطبوع DetanglerPinit نیست
این اسپری جدا کننده موهای شما را مرطوب می کند و قفل های سفت و سخت را جدا می کند و موهای صاف و ابریشمی شما را به همراه خواهد داشت. این ماده حاوی پروتئین کراتین است که به نرم کردن کوتیکول های خشک و آسیب دیده کمک می کند. این موی مو در لایه بالایی موهای شما نفوذ می کند و تغذیه ای عمیق از کوتیکول های رطوبت فراهم می کند. این دارای ماندگاری طولانی است و موهای شما را در جای خود نگه می دارد بدون اینکه باعث ایجاد لک های بیشتر شود.
 
طرفداران
عالی برای موهای ضخیم و بلند
با هر بار استفاده مو را نرم تر می کند
فرمول سبک وزن
روی موهای رنگ شده کار می کند
منفی
مو احساس ترد شدن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
4. شرکت صادقانه تهویه مطبوع
 
شرکت صادقانه تهویه مطبوع DetanglerPinit
این اسپری باقیمانده با روغن آرگان ، کره شی ، پروتئین جوجوبا و عصاره quinoa تزریق می شود تا به نرم شدن و تغذیه موهای خشک و آسیب دیده کمک کند. این ادعا برای رفع موهای زائد و فرار است و شما را موهای ابریشمی ، نرم و براق می گذارد. موهای شما را تقویت می کند و به هر رشته مو می درخشد. این اسپری دمنوش رشته های خشک و شکننده را نرم می کند و این به جلوگیری از لک شدن بیشتر موهای شما کمک می کند.
 
طرفداران
اثر ماندگار
ملایم برای استفاده روزانه
مناسب برای تمام انواع مو
حداکثر پوشش
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
5. اسپری Detangling شدید R + Co Pinstripe
 
R + Co Pinstripe Intang Detangling SprayPinit
این اسپری جدا کننده ادعا می کند حتی بدون کنترل ترین موها را هیدراته می کند. سبک است و درخشندگی را به موهای خشک و خشک می بخشد. این مویی که سریع خشک می شود برای قفل های بسیار آسیب دیده به هر طول ایده آل است. این گیاه حاوی عصاره ریشه زنجبیل ، عصاره دارچین ، عصاره میوه استرولا ، روغن دانه آبیزینسینا ، ویتامین E و Pro-ویتامین B5 است. این مواد به سفت شدن کوتیکول مو و قفل رطوبت در ساقه مو کمک می کنند.
 
طرفداران
در موهای شما حجم ایجاد می کند
موهای شما را شرایط می کند
از شکستگی جلوگیری می کند
اثر ماندگار
مناسب برای موهای خوب
منفی
حاوی پارابن و سولفات است
 
 
بازگشت به TOC
 
6. Leonor Greyl Lait Luminescence Bi-Phase
 
Leonor Greyl Lait Luminescence دو فاز Pinit
این اسپری ضد آب آشامیدنی حاوی خواص نرم کننده با کیفیت بالا است که به ترمیم کوتیکول های خشک و آسیب دیده کمک می کند. این گیاه از عصاره گیاهان دارویی و روغنهای گیاهی تأیید شده ساخته شده است که به تقویت درخشش و درخشندگی در موهای شما کمک می کند. این فرمول عاری از سیلیکون علاوه بر جدا کردن ، باعث ایجاد خمیازه می شود و از شکستگی جلوگیری می کند و موهای ابریشمی ، نرم و سالم به شما می بخشد. همچنین به محافظت از موهای شما در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند.
 
طرفداران
ایده آل برای موهای مجعد
از رطوبت محافظت می کند
حداکثر پوشش
منفی
گران
 
 
بازگشت به TOC
 
7. Detangler زمان انتشار برس
 
Wet Brush Time Release Detangler Pinit
این موی مو ادعا می کند که موهای شما را به مدت سه روز خنثی می کند. موهای شما را شرایط می کند و کوتیکول های مو را مهر می کند تا با سرخوردگی و شکستگی مبارزه کند. موهای شما را از درون تقویت می کند و انتهای شکاف را ترمیم می کند. همچنین از موهای شما در برابر گرما محافظت می کند. این اسپری جدا کننده با کراتینوزوم ها ، ذرات ریز میکروسکوپی فرمول بندی شده که مواد مغذی و هیدراتاسیون را به کوتیکول های مو منتقل می کنند. این امر به دفع رنگ ، محافظت و افزودن استحکام و درخشش به موهای شما کمک می کند.
 
طرفداران
بی خطر برای موهای رنگ شده
سبک وزن
عاری از سولفات و پارابن
رطوبت را به موهای خشک و شکننده اضافه می کند
منفی
نه برای همه انواع مو
 
 
بازگشت به TOC
 
8- پودر میچل چای پل میچل اسپری ترکیبی از برگ نعناع اسطوخودوس
 
چای Paul Mitchell Tea Lavender Mint Conditioning Leave-In SprayPinit
این موی لوکس لوکس با اسطوخودوس ، نعناع ، درخت چای و ویتامین E تزریق می شود که به تقویت ، هیدراته شدن و ایجاد موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند. در رطوبت قفل می شود و رشته های یخ زده را محکم می کند و آنها را نرم ، ابریشمی و کنترل می کند. در حالی که موهای خود را جدا می کنید ، از شکستگی و شکاف شدن نیز جلوگیری می کند. این فرمول سبک ، یک براق براق و با هر بار استفاده ، بافت مو شما را بهبود می بخشد.
 
طرفداران
طولانی است
مناسب برای تمام انواع مو
بی خطر برای موهای رنگ شده
عاری از پارابن
منفی
مو احساس چسبندگی می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
9. این یک محصول ترکیبی از 10 اعجاز است
 
این یک پینیت محصول 10 Miracle Leave-In است
این یک اسپری با کاربرد آسان است که باعث از بین رفتن سرخ شدن و بازگرداندن درخشش به موهای شما می شود. این ماده حاوی مواد طبیعی مانند عصاره دانه آفتابگردان ، عصاره برگ چای سبز و اسیدهای آمینه ابریشم است که با هر بار استفاده موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند. ادعا می شود به موهای کسل کننده و آسیب دیده ، درخشش طبیعی می بخشد. این باعث افزایش حجم و بهبود بافت مو شما می شود. این ماده حاوی آنتی اکسیدان ها و پروتئین هایی است که به ترمیم فولیکول های آسیب دیده کمک می کنند.
 
طرفداران
درخشش ماندگار
مناسب برای تمام انواع مو
سرخ شدن و شکستگی را کنترل می کند
شما را از ابزارهای یک ظاهر طراحی شده محافظت می کند
منفی
برای نشان دادن نتایج زمان می برد
 
 
بازگشت به TOC
 
10. گارنیر فروکتیس تمیز کننده تمیز و خالص
 
Garnier Fructis Pure Clean Detangler Pinit
Garnier Fructis Pure Clean Detangler گره ها را به آرامی کنترل می کند و موهای براق ، نرم و ابریشمی و سالن مانند شما را بهم می ریزد. این گیاه حاوی آلوئه ورا و ویتامین E خالص است که به ترمیم بافت طبیعی مو کمک می کند. وعده می دهد با هر بار استفاده موهای سالم به شما می دهد. موهای شما را بدون ایجاد هیچ گونه شکستگی جدا می کند. همچنین موهای شما را آبرسانی و مرطوب می کند.
مرجع:ثانیکالا