شما می توانید با موهای بلند و آروم به درون اتاق راه بروید و افرادی که در اطراف شما هستند از فرهای کامل شما سبقت می گیرند. شما به معنای واقعی کلمه در روز زندگی موهای خوب خود را با کمال تعارف که در همه شما انجام می شود ، به بهترین وجه زندگی می کنید. در همین حال ، زنگ هشدار و ضربات واقعیت به صدا در می آید. فرهای شما از کجا ناپدید شده اند؟ همه این یک رویا بود؟ آه!

 
با موهای صاف ، مبارزه با فرش بسیار واقعی است. موهای صاف ذهن خود را دارد. شما آن را مجعد می کنید ، سعی کنید از مقداری ژل فرش استفاده کنید یا ساعت ها آن را داخل یک نان بریزید - هیچ کاری نمی کند. اما نگران نباشید - ابزاری وجود دارد که می تواند فرهای جادویی به شما بدهد. غلطک مو! این لوله های ریز در اندازه ها و طرح های مختلفی متناسب با انواع مختلف مو ارائه می شوند. با داشتن تعداد زیادی غلتک مو در بازار ، انتخاب بهترین آن می تواند مشکل باشد. به همین دلیل لیستی از بهترین غلتک مو را جمع آوری کرده ایم که می توانید همین حالا امتحان کنید. نگاهی بیندازید
 
محصولات چک قیمت
غلطک های فرفورژه حجم دهنده Conair خود راهنمایی قیمت را بررسی کنید
بررسی قیمت بخارپز مولکولی حرفه ای Caruso
غلطک مغناطیسی بدنه Conair و فرهای ماندگار قیمت را بررسی کنید
مراقبت از مو Bulki Floating Floating غلتک های چنگ زدن به خود را بررسی کنید
بررسی قیمت غلتکهای موی بزرگ Sleep Styler
قیمت مو را بررسی کنید
بررسی قیمت میله های چرخدار مو Minerva Twist-Flex
غلطک مغناطیسی Diane Snap-On بررسی قیمت
غلطک های Diane مش بررسی قیمت
اتود خانه ابزار من توت فرنگی موی توت فرنگی بررسی قیمت
 
10 بهترین رولر مو موجود در بازار
1. غلطک های پیچیده حجم دهنده خود کمک به Conair
 
غلطک های کمک کننده Conair Self-Grip Rollers Pinit
 
غلطک های Self-Grip Conair Styling Essentials می توانند بدون استفاده از پین و کلیپ ، موهای تند و تیز ایجاد کنند. در اندازه های مختلف عرضه می شود تا هر دو فر کوچک و بزرگ به شما ارائه دهد. این مجموعه شامل 31 غلطک است. فرهای خود را با زحمت ایجاد کنید زیرا غلتک می تواند موهای ریز و ضخیمی را در خود نگه دارد. این همراه با یک کیسه فشرده شده زیپ دار است که می توانید هنگام مسافرت حمل کنید.
 
طرفداران
فرهای ولگرد
بدن را به موهای ریز اضافه می کند
عالی برای تنظیم سریع مو
به گرما احتیاج ندارد
منفی
برای موهای نازک مناسب نیست
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. Steamrollers Molecular Professional Caruso
 
 
بخارپز مولکولی حرفه ای Caruso Pinit
آیا می دانید موهای شما به راحتی مرطوب می شوند؟ با استفاده از این جنبه به عنوان عملکرد اصلی ، کاروسو به موتور بخار راه یافته است. غلطک های کف نرم با رطوبت تزریق شده در فولیکول های مو تزریق می شوند و فرهای زیبایی به شما می دهند. با تبخیر رطوبت ، از فرهای کاملاً مشخص رونمایی می شود که چند ساعت دوام می آورد.
 
 
طرفداران
حتی فر می دهد
روی انواع مو موثر است
استاتیک ایجاد نمی کند
درخشش را اضافه کنید
بسته حاوی 30 غلطک کف در اندازه های مختلف برای فرهای تنگ و سست است
منفی
موهای خود را سرخ کنید
 
 
بازگشت به TOC
 
3. غلتک های مغناطیسی بدن Conair و Curls ماندگار
 
کانر بدنه و فرهای طولانی مدت غلتک های مغناطیسیPinit
با استفاده از غلطک های مو مغناطیسی Conair موهای خود را با فرهای حجیم زنده کنید. این بسته شامل 50 غلطک به همراه کلیپ های فلزی است. این غلتک های مغناطیسی از پلاستیک ساخته شده اند. این باعث می شود موهای مرطوب به دلیل ایستا ، سریع روی سطح چسبیده شوند. وقتی موهای خود را روی این غلطک ها چسبانید ، می توانید آنها را برای گرفتن بهتر بچسبانید. با این روش می توانید فرهای ساتن-ابریشم را با زحمت تهیه کنید.
 
طرفداران
فرهای مرتب و بهاری
مقاوم در برابر رطوبت
مناسب برای تمام انواع مو
مناسب بودجه
منفی
چنگ زدن محکم ندارید
 
 
بازگشت به TOC
 
4. Bulk مراقبت از مو Bulks Rolls Self Grip
این غلتک موی منحصر به فرد با آستینهای نایلونی ارائه شده است. برای موهای بلند ایده آل است. آستین های نایلونی از جنس پارچه ای هستند و می توان از آن برای ایمن سازی زخم مو در اطراف غلطک ها استفاده کرد. موهای شما دست نخورده باقی می ماند و باز نمی شود. این کمک می کند تا غلتک ها در طول شب بمانند. آستینهای نایلونی در خشک کردن سریع موهای شما کمک می کنند. از غلطک ها می توان با سشوار و آیرونهای مسطح استفاده کرد.
 
طرفداران
آسان برای استفاده
از کج شدن موهایتان در غلطک ها جلوگیری کنید
فرهای تعریف شده
از آسیب و سرخ شدن جلوگیری کنید
منفی
برای موهای ضخیم مناسب نیست
 
 
بازگشت به TOC
 
5- غلطک موهای بزرگ Sleep Styler
 
Sleep Styler RollersPinit بزرگ مو
با استفاده از رولرهای مو Sleep Styler ، موهای خوشگل و شیک به نظر برسید. ایده آل برای وزوزگرهای شلوغ ، هم اکنون می توانید موهای خود را در خواب سبک کنید و تا زمانی که از خواب بیدار می شوید ، عالی به نظر برسید. با استفاده از این غلتک های بدون جذب گرما فوق العاده ، می توانید موهای خود را بدون نگرانی از آسیب رساندن به موهای خود ، مجعد کنید. ملافه راحت و نرم که توسط این غلطک های کف تهیه شده است به شما کمک می کند تا دچار بی خواب نشوید. آنها ادعا می کنند به سرعت موهای صاف و براق تولید می کنند.
 
طرفداران
مواد میکرو فیبر به خشک شدن سریع موهای شما کمک می کند
نرم و سبک وزن است
ایده آل برای موهای مجعد ، درشت ، ضخیم و ریز است.
بسته شامل هشت غلطک است که هر 6 اینچ طول دارند
باعث ایجاد سرخ شدن نمی شود
منفی
چنگ محکم نیست
 
 
بازگشت به TOC
 
6. موی فرهای جامبو
 
موهای فرعی Jumbo SpooliesPinit
"دختر با فرهای زیبا" همان چیزی است که شما بعد از استفاده از Spoolies Jumbo نامگذاری می کنید. قرقره نوعی غلطک است که در دهه 50 و 60 به شهرت رسید. آنها فرهای کلاسیک ایجاد می کنند که پوشیدن آن ها سرگرم کننده است و کاربرد آنها آسان است. Spoolies بازگشتی را به شما ارائه داده تا با پیچ و تاب های مدرن فر را به شما بخورد. این غلتک های سرگرم کننده به شکل سرخدار و قابل استفاده هستند. موهای خود را دور غلتک بپیچید و درپوش بالا به پایین را در جای خود قرار دهید. این از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند و هنگام خواب آنها را در جای خود نگه می دارد.
 
طرفداران
به گرما احتیاج ندارید
موهای خود را سریع بکشید
می تواند انواع مختلفی از فر را ایجاد کند
فرهای ماندگار
به موهای شما آسیب نرسانید
منفی
فرها سازگار نیستند
 
 
بازگشت به TOC
 
7. میله های چرخش مو Minerva Twist-Flex
 
مینورا پیچ و تاب فلکس موهای فرفری RodsPinit
این میله های انعطاف پذیر ، سبک و نرم ، در بسته ای از 42 قرار دارند که در 7 رنگ توزیع می شوند. هر رنگ اندازه متفاوتی دارد. این به شما کمک می کند تا فر و موج هایی با اندازه و سبک های مختلف ایجاد کنید. موهای خود را پیچانده ، آن را دور غلتک بپیچید ، میله را در جهت دلخواه خود خم کنید و با گره زدن آن را محکم کنید. به این ترتیب می توانید فرهای زیبا و زیبا را بدون زحمت بدست آورید. حتی در هنگام مسافرت موهای خود را صاف کنید زیرا این غلطک ها با یک کیف قابل حمل مناسب همراه هستند.
 
طرفداران
آسان برای استفاده
نیازی به پین ​​یا گیره نیست
مناسب برای انواع مختلف مو
فرهای ماندگار
فرهای حجمی
منفی
بوی بدی می دهد
 
 
بازگشت به TOC
 
8. غلطک مغناطیسی Diane Snap-On
 
Diane Snap-On RollersPinit مغناطیسی
این غلتک های مو محکم و بدون شکاف برای ایجاد فرهای نرم و صاف مناسب هستند. لبه های شیاردار آنها موهای شما را در جای خود محافظت می کند بدون اینکه آن را سرخ کند. موهای خود را دور غلتک بپیچید ، آن را با کلاه غلتکی محکم کنید و بگذارید 30 دقیقه بماند. شما از دیدن فرهای خیره کننده و زرق و برق دار شگفت زده خواهید شد. آنها در بسته ای از 6 غلتک قرار دارند که طول هر 2 اینچ است. آنها برای موهای ضخیم و درشت ایده آل هستند.
 
طرفداران
آسان و سریع قرار دادن
در جای خود بمانید
به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
نیازی به پین ​​یا گیره نیست
منفی
موها را در موها بگذارید
 
 
بازگشت به TOC
 
9. دایان مش رولرز
 
دایان مش رولرز پینیت
با استفاده از این غلطک های Diane Mesh ، فرهای خود را با کمال کار کنید. این غلطک ها جریان هوا را ادامه می دهند و روند خشک کردن را سریع می کنند. آنها ادعا می کنند فرهای نرم و تند و تیز به شما می دهند که تا شستشوی بعدی شما دوام می آورد. آنها سبک هستند و نتایج آنها طولانی مدت است زیرا حاوی لایه ای از سیم های مارپیچ تعبیه شده در داخل هستند.
 
طرفداران
قوی و غیرقابل شکست
تعمیر آسان
برنامه سریع
به فرهای خوش سلیقه ای سالن بدهید
منفی
می تواند در موهای شما پیچیده شود
 
 
بازگشت به TOC
 
10. Etude House ابزار زیبایی من توت فرنگی موهای توت فرنگی توت فرنگی
 
Etude House ابزار زیبایی من توت فرنگی موی توت فرنگی موی فرفری مو
این غلتک های فوم توت فرنگی زیبا برای زیبا کردن موهای شما در حلقه های زیبا مناسب هستند. از آنجایی که آنها با پنبه ساخته شده اند ، روی موهای شما ملایم هستند و آنها را از سرگیجه و آسیب محافظت می کنند. این موگردها ادعا می كنند كه در مدت زمان كوتاه امواج پرتحرک به شما می دهد. بچه های کوچک می توانند از این غلتک های موی بافت نرم و بدون آسیب استفاده کنند. آنها را ببندید و به خواب بروید و با فرهای بی عیب و نقص از خواب بیدار شوید.
 
طرفداران
آسان برای استفاده
موهای خود را در جای خود نگه دارید
بسته بندی جذاب
فرهای ماندگار
منفی
برای موهای ضخیم مناسب نیست
 
 
بازگشت به TOC
 
با بهترین محصولات روی میز ، شما را با مراحل پیگیری هنگام استفاده از آنها آشنا می کنیم.
 
چگونه از غلطک مو استفاده کنیم؟
نحوه استفاده از RollersPinit مو
Shutterstock
 
1. موهای خود را شامپو کنید
موهایتان را شامپو کنید
Shutterstock
 
تمیز کردن موها سبک تر است. کار با موهای روغنی دشوار است. شما همچنین نمی خواهید که موهای شما بعد از فر کردن آن چرب به نظر برسند.
 
2. مقداری مه را اسپری کنید
برخی از mistPinit را اسپری کنید
Shutterstock
 
موهای خود را با یک غبار تنظیم مرطوب کنید. اگر
مرجع:ثانیکالا