x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

داشتن خودکار کاملاً مؤثر است..

 همه ما سعی می کنیم کمال باشیم. همه ما از زیبا بودن نگران هستیم. اما خدا را شکر که ما شکست می خوریم. می بینید ، این هرج و مرج است که زندگی را بسیار جالب می کند. بله ، ممکن است خیلی پر زرق و برق نباشد ، اما ... زندگی به نظر نمی رسد زیبا به نظر برسد. قرار است شما را به رشد ، یادگیری و احساس چیزی تبدیل کند. احساس زنده بودن.

 
مهم نیست که چه بسا در داستان ها و تصاویر زیبا به نظر برسد ، همیشه چیزی در این میان وجود دارد که ما را پایه و اساس نگه می دارد و به فروتن ماندن کمک می کند. وقتی از خواب بیدار می شوید که مانند دیروز زندگی نکنید و غرق شوید و به جستجوی چیزهای جدید بپردازید ، شگفتی ها و مشکلات غیرمنتظره زیادی وجود دارد. شما هر لحظه جادویی که در راه شماست کسب می کنید. و حتی گاهی اوقات با نگاه احمقانه یا گرفتن جای زخم جدید برای آنها هزینه می کنید.
 
در طول سفر ما لحظات نه چندان عکس زا یا عاشقانه وجود داشت ، اما آنها قطعاً این سفر را واقعی کردند. و ما را مجبور به قدردانی از هر بودن در سمت زیبایی کرد.
 
 
ما این مرد سوئدی را متقاعد كردیم كه پمپ آب ما را برطرف كند. ما به او کمک کردیم و در همین حال مقداری قهوه نوشیدیم.
 
کیک تولد @ jaija هنگام رانندگی لذت می برد.
 
 
اوکو لابرادور مراسم روزمره خود را داشت. بعضی اوقات حتی چهار ماساژ دست برای خشک و تمیز کردن داخل کامپروان وجود دارد.
 
 
لحظاتی وجود داشت که چهره آرام و شاد گزینه ای نبود. احساسات ما را در چهره بخوانید.
 
 
احساس می کند که به نظر می رسد. برای برخی از ما (من) خارج شدن از لباس خیس چالش برانگیزترین کار روز بود. پس از آن پاورناپ مورد نیاز بود اما همیشه فراهم و مجاز نبود.
 
ما رشته فرنگی فوری خوردیم. یک بار ، اما ما انجام دادیم. آنها را با مانده ها مخلوط کردیم و سوپ درست کردیم. این بسیار گرسنه است که ما بعد از افتادن صد بار در دریای نروژ و هنوز هم آن را گشت و گذار و خوشحال کردن صدا می کردیم.
 
 
جای تعجب نیست که من بالاخره ایستادم و از موج اولش که تا ساحل لذت می برد فریاد کشیدم. همانطور که می بینید 2 روز باله به من زمان برد تا سرانجام به آنجا بروم!
 
خوب ... و داستان کوتاه این است که اوکو لابرادور به دلیل دوستی با گوسفندان در روستای هودویک مشهور شد. گرچه چوپانان محلی متفاوت فکر می کردند و به ما می گفتند که او می تواند تا زمان مرگ آنها را استرس دهد. این اتفاق نیفتاد ، اما من می خواهم از این فرصت استفاده کنم و از همه گوسفندان موجود در آنجا عذرخواهی کنم. روح وحشی ما را ببخش.
 
 
به این ترتیب با شلوارهای گرفته شده توسط آقای آبشار و زانوهای زخمی که توسط پزشکjaija چسبیده است ، از پیاده روی بازگشت. صورت من را بخوانید تا درمورد احساساتم اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 
 
ما در جایی که بسیار خوشحالیم که با کامپروای عزیزمان به آنجا سفر کردیم. این فرصت را به ما می دهد تا در نزدیکی طبیعت باشیم اما هنوز هم در صورت لزوم از بیابان های خشن شمالی پنهان شویم. و بهترین راه چگونگی درمان خودمان پس از بازگشت به گرما و بیرون آمدن از چربی لباس چربی ، فنجان چای گرم و مرطوب کننده سرم SOS برای گونه های بوسه ای بادی بود.
 
بنابراین ، آنچه باید انجام شود باید انجام شود. کامیون های بزرگ را که از کنار آن عبور می کنید فراموش کنید و از مراسم آهسته صبح و آبشار خود با ماسک هایmadaracosmetics لذت ببرید.
ظروف صبحانه ای که در دریاچه یخچال های یخ زده ساخته شده و با باد شمالی خشک می شوند. بله ، ما به صورت دستی و با طبیعت کار می کنیم!
 
 
معامله بزرگی نیست ... فقطjaija در قبرستان دراز کشیده تا زاویه خوبی از قدیمی ترین کلیسای نروژ را بگیرد.
 
 
و تعمیر campervan هنگام رانندگی؟ بله ما میتوانیم. حتی با یک چاقوی کره.
 
 
در کشوری که جمعیت بیشتری از گوسفندان نسبت به انسان در اختیار شما و دوستان خود است. در آنجا می توانید زخم هایlivijswonders را توسط پزشکjaija با كمك كمکی از superglue برطرف كنید. و البته گواکامول در این بین ساخته شده است.
 
 
بنابراین ، هر چقدر هم که همه چیز در داستان ها و تصاویر زیبا به نظر برسد ، برکت این تجربه است که چیزی را پایه گذاری کنید و به فروتن ماندن کمک کنید. شما هر لحظه جادویی را که به دست می آید کسب می کنید. و گاهی اوقات برای این احمقانه به نظر میرسید یا جای زخم جدید می گیرید. اما همه چیز کاملاً خوب است ، زیرا در پایان شما را به وجود می آورد.
مرجع:ثانیکالا

عمیق تر از پوست..

 نوامبر زمانی است که ما ، مردم لتونی ، آزادی و ریشه های خود را جشن می گیریم. از چند عضو #madarateam خواسته ایم داستانی از آنها را به اشتراک بگذارند.

 
 
 
OVUBOVA ، در MÁDARA LAB WONDER می کند
ریشه خانواده من در شرق سیبری شروع می شود. طبیعت زیبا و زیبا ، رودخانه امور روشن و طیف گسترده ای از سنگها - این محیطی است که پدربزرگ و مادربزرگ من در آن بزرگ شده اند. جای تعجب نیست که زمین شناسی به حرفه ای تبدیل شده است که روحیه و روح آنها را برآورده می کند. سفرهای هیجان انگیز ، کاوش ها ، عشق به طبیعت و رمانتیسم معنای زندگی آنها بود. من مطمئن هستم که طبیعت خلاق و اکتشافی خود را از اجدادم به ارث بردم. دقیقاً همانطور که زمین و کوه را کاوش کردند ، من عطرهای حیات وحش و زندگی هنوز را کشف می کنم. ابزاری که پیوندی با ریشه های من برقرار می کند ، یک نقاشی است که منظره ای زیبا و مرموز سیبری را به تصویر می کشد. بوم از چوب از یک جنگل سیبری ساخته شده است ، اما رنگ ها از سنگهای مختلف کوه نیمه قیمتی دیده می شوند. وقتی به این نقاشی نگاه می کنم ، هوای تازه و خنک را حس می کنم ... این نقاشی را عطر حس می کنم و عطرها مانند همراهان هستند که به من در شنیدن و احساس روح اجداد خود کمک می کنند.
 
 
 
LIENE ، MÁDARA را جستجو می کند
من هیچ چیز یا اشیایی ندارم که بتواند من را با خاستگاه و گذشته خود پیوند دهد. اما من ریشه هایم را به شدت از طریق زمین ، از طریق خاک احساس می کنم. از طریق طبیعت ما این تصویر به سال 2001 برمی گردد و در کلکا ، لتونی عکاسی شده است. داستان دیگری در اینجا ریشه دارد. با الهام از همین مکان ، 5 سال بعد هویت بصری MÁDARA به دنیا آمد.
 
 
 
DĀVIS ، می دانید هر نقشی در کریسمس چهره شما
این دوربین فیلمبرداری زنیت متعلق به پدر بزرگ من بود. برای او بسیار با ارزش بود و اکنون خودم از آن استفاده می کنم. وقتی با زنیت خود عکس می گیرم ، یاد می گیرم که صبور باشم زیرا هر عکس ارزشمند و مهم است. وقتی به منظره یاب نگاه می کنم ، بوی کیف چرمی را حس می کنم و تصور می کنم پدربزرگم همین کار را 30 سال پیش انجام دهد. این یک پیوند با عزیزان من است زیرا ما به دلیل عجله روزمره با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنیم.
 
 
 
LOTTE ، ایجاد شده مادارا و کلاه های انجام آن بیش از حد و فراتر از آن
نوامبر ماه است که مرا به ریشه هایم باز می گرداند. وقتی همه برگها فرو ریختند و آسمان خاکستری شد ، می فهمم چیزی عمیق تر وجود دارد که روح مرا تغذیه می کند. مادر استونیایی من فقط كتابی در زمينه شجره نامه خانوادگی ما نوشت و ریشه هایی را پیدا كرد كه به قرن 17 می رسد. پدربزرگ بزرگ من آلمانی است و یک کارآفرین مشهور در سن پترزبورگ بود که کالاهای حکاکی شده و فلزی حکاکی شده را به خانواده تزار تحویل می داد. از این رو یکی از گنجینه های خانواده ما یک کاسه کریستالی زیبا است. مادربزرگ لتونی من ، معلم و تاجر ، كه در سن 81 سالگی بازنشسته شد ، به من یاد داد كه چگونه می توان گیاهان و قارچ های شفابخش را در جنگل های وحشی شمال شمال جمع كرد. ریشه های من متنوع است و در سراسر کشور گسترش یافته است. در این تنوع ، من قدرت و الهام بخش برای زندگی داستان خودم را پیدا می کنم. پدر لتونی من ، استاد جامعه شناسی ، می گوید هر شخصیتی مبتنی بر 3 چیز اساسی است - ریشه ها (از کجا می آیند) ، اهداف (از کجا می خواهیم برویم) و انعکاس مداوم (چه بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم) ) یک سوم من کاملاً ریشه در داستانهای گذشته دارد ، اما دو سوم همه را در آغوش عدم اطمینان قرار می دهد - ایده ها ، چالش های جدید ، فرصت ها و الهامات.
 
 
 
DĀVIS ، جهانی را درباره مادارا می گوید. همچنین ، درباره لاتویا
خوب ، شما واقعاً نمی توانید آن را اینجا ببینید ، اما با توجه به بازگشت من به لتونی پس از گذشت چند سال در خارج از کشور ، همیشه یک عکس قبل از چشمان من وجود داشت. عکس خانه خانوادگی من. و از خاطرات دوران کودکی من. خودم را دیدم که از اوایل صبح تا اواخر شب در بیرون بازی می کردم. هوا چطوره. من خودم را به یاد می آورم که در برگهای پاییزی و درختان کوهنوردی زدم سبزیجات تازه را از باغ خودمان برداشت کرده و با مادرم قارچ می خوریم و بعد از آن در پخت و پز به او کمک می کنیم. دوچرخه سواری خود را با دوچرخه سوار کردم و با کمان و پیکان که پدرم برای من ساخته بود تیراندازی کرد. توالت خشک در فضای بیرون ، که از آنجا می توانستم آسمان شب پرستاره را تماشا کنم. سوار با سورتمه در زمستان و شلوار یخ زده یخ زده که بالاخره به خانه برگشتم. من همیشه خانه ما را در پس زمینه می بینم. که ما به همراه والدینم در حال حاضر بازیابی می کنیم تا فرزندان آینده من و فرزندان موجود برادر و خواهرم بتوانند همان خاطرات را داشته باشند. و بله. خانه ما مورسیلاس نامیده می شود. درست مثل چای مورد علاقه من.
مرجع:ثانیکالا

ALCOHOL در مواد آرایشی. 5 اسطوره DEBUNKED

 الکل اتیل به عنصر اساسی مواد آرایشی آلی تبدیل شده است. هنوز بعضی ها نگران این هستند که الکل پوست را خشک کرده و تحریک می کند. واقعیت چیست؟

 
انسان ها هزاران سال است که الکل را می شناسند. این ماده برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است: تهیه نوشیدنی ، دارو ، خانگی و تولید. الکل به دلیل خاصیت ضد میکروبی که دارد ، به عنصر اساسی در تولید مواد آرایشی ارگانیک نیز تبدیل شده است. و با این حال برخی نگران هستند که الکل پوست را خشک کرده و تحریک می کند. واقعیت چیست؟ مروری بر انتشارات علمی در مورد الکل 5 تصور غلط رایج در مورد اثرات الکل بر روی پوست را برطرف می کند.
 
واضح اول: آنچه آلكلول است؟
الکل اتیل طبیعی گیاهی ، که به آن اتانول ، الکل غذایی ، الکل خالص یا الکل غلات نیز گفته می شود ، یک مایع بی رنگ و فرار با رایحه سبک است. الکل با درجه مواد غذایی در فرآیند تخمیر قند از دانه (گندم یا چاودار) ، ذرت یا نیشکر تولید می شود.
 
اصطلاح الکل بیشتر هنگام صحبت در مورد اتیل الکل یا اتانول استفاده می شود. با این حال ، در شیمی ، الکل گروه بزرگی از مواد است که مولکولهای آن حاوی قسمت هیدروکسیل (OH) است. موادی مانند گلیسیرین ، منتول ، بسیاری از موم های حاوی گیاه نیز با توجه به ساختار شیمیایی آنها الکل هستند. همچنین بسیاری از الکلهای مشتق شده مصنوعی نیز وجود دارد. با این حال ، مواد آرایشی طبیعی مجاز ، فقط می تواند حاوی الکل اتیل طبیعی باشد که از گیاهان گرفته می شود.
 
اکثر اطلاعات علمی در مورد تأثیرات الکل بر روی پوست ، از مطالعات دارای غلظت بالای اتانول ، به عنوان مثال ، مانند آنهایی که در ضد عفونی کننده های دست استفاده می شود (50-97٪ اتانول) در دسترس است. در حقیقت ، آنهایی که غلظت بالای اتانول را مطالعه کرده اند ، تا ده برابر بیشتر از موارد استفاده شده در محصولات آرایشی است.
 
و اکنون ، به افسانه ها.
 
1. آیا الکل بر روی پوست خشک می شود؟ نه
افراد تمایل دارند الکل را در مواد آرایشی با خشکی پوست مرتبط کنند. اگرچه هنوز هم داده های متضادی از مطالعات علمی وجود دارد ، داده های تجربی نشان می دهد که پس از کاربرد اتانول موضعی ، هیچگونه افت آب transepidermal وجود ندارد. در حقیقت ، یک مطالعه علمی که در مورد استفاده از دستمال های بر پایه اتانول تحقیق کرده و نتیجه گرفته است که استفاده از الکل برای بهداشت دست ، مزایای آشکاری در مورد شستشو با آب و صابون دارد. بنابراین بهداشت دست مبتنی بر الکل از دیدگاه پوستی ارجح است.
 
2- آيا الكل پوست پوست را پرتوتاب مي كند؟ نه
مطالعات مختلف علمی و تجربی نشان می دهد که تحریک پوست از الکل ناچیز است. پتانسیل تحریک کننده الکل در ضد عفونی کننده های دست بسیار کم است. سابقه طولانی در استفاده از پوست اتانول به صورت روح جراحی (70-80٪ اتانول در آب) بدون نگرانی از تحریک پوست وجود دارد. یک آزمایش پچ پوستی که با 100٪ اتانول انجام شده ، هیچ اریتمی روی پوست سالم ندارد.
 
3- آیا الکل باعث ایجاد آلرژی می شود؟ نه
اگر پوست از قبل تحریک شده باشد ، الکل می تواند احساس سوزش ایجاد کند که با این وجود یک واکنش آلرژیک نیست و به پوست آسیب بیشتری نمی رساند. واکنشهای آلرژیک واقعی به الکل تاکنون تأیید نشده است.
 
4- آيا الكلول در پوست پوسته مي شود؟ نه
داده های علمی ثابت می کند که جذب پوستی اتانول ناچیز است. در یک مطالعه مقایسه ای استفاده از انسان ، که غلظت بالای اتانول روی پوست اعمال شده است ، هیچ یک از نمونه های خون ، از شانزده داوطلب انسانی گرفته شده ، سطح قابل تشخیصی از الکل را به نمایش نگذاشته است. جذب پوست اتانول ناچیز است ، در درجه اول به دلیل از بین رفتن پوست از طریق تبخیر. علاوه بر این ، ساختار مولکولی اتانول به جذب ضعیف پوست در پوست انسان کمک می کند. بسیاری از مطالعات علمی با کیفیت بالا در مورد نفوذ پوست در الکل ، ایمنی اتانول مورد استفاده در موضع را تأیید کرده اند.
 
5- آیا محصولات حاوی الکلی پوست آسیب می بینند؟ نه
برخلاف سایر مواد نگهدارنده محصولات مراقبت از پوست ، الکل در عرض چند ثانیه از سطح پوست تبخیر می شود. الکل به ایمنی میکروبیولوژیکی محصولات آرایشی موجود در بسته بندی کمک می کند ، اما به محض اینکه روی پوست بمالید ، به سرعت از بین می رود - نیمه عمر تبخیر اتانول از پوست فقط 11.7 ثانیه است. اکثر سایر داروهای ضد میکروبی بسیار بی ثبات نیستند و منجر به جذب پوست می شوند ، تجمع خطرات فزاینده ای از آسیب پوستی و واکنش های بعد از استفاده طولانی مدت از ماده ایجاد می کند. مطالعات انجام شده در مورد سمیت دهان و پوست (پوست) مواد نگهدارنده آرایشی نشان می دهد که الکل طبیعی غلیظ ، ملایم ترین پوست است. سمیت آن 10 برابر کمتر از بوتیل پارابن و 4 برابر کمتر از فنوکسی اتانول و چندین اسید آلی است. الکل بدون ایجاد خطر امنیت ، به ثبات محصول کمک می کند.
 
 
 
VERDICT
نشریات علمی نشان می دهد که حتی غلظت بالای الکل (50-95٪ اتانول) باعث خشکی پوست ، حساسیت یا سوزش پوست نمی شود و به طور قابل توجهی روی پوست نفوذ نمی کند. هیچ گونه آسیب پوستی همراه با استفاده منظم از الکل بر روی پوست وجود ندارد. غلظت الکل مورد استفاده در پوست طبیعی بارها کمتر است ، که نشان می دهد الکل موجود در محصولات آرایشی برای پوست بی خطر است. از نظر پوستی
مرجع:ثانیکالا

شناسه های هدیه برای هر darla

 کمی الهام بخش برای هدیه های متفکر. یک مورد عالی برای شکارچیان روند ، دوستداران فضای باز و خودتان پیدا کنید.

 
حضور شما بهترین حضور است ، بنابراین از خرید شوق خرید خودداری کنید. بر روی تصاویر کلیک کنید و ببینید چه چیزی را برای شما داریم. سپس بگذارید افکار خوب و خاطرات شاد شما را به هدایای مناسب راهنمایی کنند.
 
 
 
برای HUNTERS TREND
آخرین روند ، نوآوری های اخیر و مواد اولیه مهم. همه برای تحت تأثیر قرار دادن هدایای مد روز خود که همیشه می دانند چه چیزی داغ است می دانند. آنها را از کشف چیزهای جدید لذت ببرید.
 
 
برای زیبایی های خسته شده
مطمئناً شخصی در ذهن شما وجود دارد که واقعاً سزاوار آن مراقبت و مراقبت اضافی است. یک کارگر سخت ، مادر تازه وارد یا عزیز دیگری که دوست دارید بغل کنید. در اینجا برخی از درمان های سرسختانه و شدید برای لذت بردن و خراب کردن این پادشاهان و ملکه های زیبایی بدون موقت (به طور موقت) و کمک به بازیابی درخشش آنها انجام می شود.
 
 
 
 
برای طبقه منحصر به فرد
ارزش های کلاسیک برای افراد درجه یک. به آنها کمی لوکس بدهید. همراه با طراحی خوش طعم برای تزئین محیط خود. مواد درجه یک. و جلوه های چشمگیر
 
 
 
مردانه
از آنجا که مراقبت خوب از پوست برای نرمی نیز وجود دارد. ما از آقایان خواسته ایم تا موارد دلخواه واقعی خود را اعتراف کنند و لیستی از هدایای ضد آب را تهیه کنند تا انتخاب شما تسهیل شود. آنها قدردانی می کنند
 
 
 
برای عاشقان خارجی
عزیزم بیرون سرده. اما در صورتی که جستجوگر عزیز شما به دنبال ماجراجویی ، عاشق پیاده روی طولانی یا علاقه مندان به ورزش های زمستانی توجه نکرده باشید ، هنوز برخی از گزینه های امن فصل سرما آورده شده است تا از شیرین ، گونه های قرمز قرمز ، دست و لب خود مراقبت های شیرین و زیبایی شما را انجام دهند. . زیرا عشق مراقبت است.
 
 
 
+ برخی دیگر نمی توانند اشتباه کنند
همانطور که می گوید. خواه این یک هدیه لحظه آخری است که به دنبال آن هستید ، یا چیزی که شخصی را که از قبل تمام آن را دارد ، به دست آورید ، روی هر یک از این موارد شرط بندی کنید ، و اشتباه نخواهید کرد.
مرجع:ثانیکالا

SKIN CARE TRENDS 2017

 آنتی اکسیدان ها و مراقبت ضد پوستی ضد آلودگی پوست

اکثر ما در محیط های شهری زندگی می کنیم که پوست را تحت فشارهای شدید محیطی قرار می دهد
 
آنتی اکسیدان ها ، مواد آرایشی ضد آلودگی ، دستگاه های ضد عفونی کننده رادیکال آزاد ، سم زدایی شهری - می توانید انتظار داشته باشید که این کلمات کلیدی در سال 2017 محبوبیت بیشتری پیدا کنند ، زیرا تحقیقات علمی نشان می دهد تأثیر ویرانگر رادیکال آزاد بر پوست و سلامت ما. اکثر ما در محیط های شهری زندگی می کنیم که نیاز به یک رویکرد متفکرانه دارد. هوای آلوده شهری می تواند 100 (!) مضرتر از دود سیگار باشد (همانطور که می دانید نیز مضر است) ، به خصوص در روزهای گرم وقتی سموم روی سطح زمین قرار می گیرند ، و ممکن است شما اغلب احساس استرس ، خشک و پوست تنش بعد از گذراندن کل روز در مرکز شهر.
 
رادیکال های آزاد در هوای آلوده و دود وجود دارند. قرار گرفتن در معرض آفتاب و رژیم ناسالم نیز از جمله عوامل خطرزا هستند که باعث پیری زودرس می شوند
 
آلودگی محیط و اشعه ، رادیکال های آزاد را به صورت گسترده تولید می کند. این مولکولهای ناپایدار اکسیژن باعث آبشار واکنشهای مخرب در پوست می شوند. دانشمندان تخمین می زنند که رادیکالهای آزاد (و نه ژنها!) مسئولیت حداکثر 90٪ از اولین علائم مشهود پیر شدن را دارند - مواردی که در اوایل دهه 30 ما (یا حتی اواخر دهه 20) ظاهر می شوند ، عمدتاً ناشی از استرس محیطی و سبک زندگی هستند.
 
مکانیسم دفاعی طبیعی در برابر آسیب رادیکال های آزاد آنتی اکسیدان هایی هستند که با رادیکال های آزاد در تعامل هستند تا از آسیب دیدن ساختارهای سالم پوست جلوگیری کنند. برخی از مهمترین آنتی اکسیدان ها مولکول های طبیعی هستند که توسط گیاهان تولید می شوند تا از پوشش گیاهی خود حمایت کنند و خود را از استرس محیطی ، ویروس ها و بیماری ها محافظت کنند.
 
بدن انسان برخی از آنتی اکسیدان ها را تولید می کند ، اما بسیاری از مواد ضروری آن باید از طریق رژیم غذایی و بصورت موضعی - با محصولات مراقبت از پوست - تهیه شود. در حقیقت ، برای محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی و پیری زودرس ، کاربرد موضعی موثرتر از مصرف خوراکی است.
 
بسیاری از گیاهان حاوی غلظت فوق العاده بالایی از آنتی اکسیدان های قدرتمند هستند. به عنوان مثال ، Alchemilla Vulgaris (جامه خانم) حاوی پلی فنول است که قادر است تا 90٪ از آسیب های رادیکال آزاد را خنثی کند. آنتی اکسیدان های مختلف حالت های مختلفی از عملکرد دارند. بعضی از آنها تشکیل رادیکال های آزاد را سرکوب می کنند ، برخی آنها را خنثی می کنند ، در حالی که برخی آسیب های قبلی را انجام می دهند. نکته اصلی موفقیت در ترکیب آنتی اکسیدان های متعدد برای ارائه طیف کاملی از محافظت است.
 
چه چیزی را امتحان کنید؟
برای سم زدایی شهری ، برای جلوگیری از اولین علائم پیری ، به حداقل رساندن اولین خطوط خوب و محافظت کامل در برابر آسیب های رادیکال آزاد و در نتیجه گفتن NO به پیری زودرس:
 
مایع روز آنتی اکسیدان هوشمند
کرم روز آنتی اکسیدان هوشمند
ماسک فوق العاده تمیز کننده سم زدایی
 
 
 
سازگار با محیط زیست
پیری سازگار با محیط زیست با روند جدید ضد پیری ، آغاز شده توسط نسل هزاره - آنهایی که در اوایل دهه 1980 و اواخر دهه 1990 متولد می شوند ، افزایش می یابد - زیرا این زمان زمانی است که آنها اولین علائم پیری را مشاهده می کنند. بسیار محتمل است که هزاره ها به همراه روند پیری محیط زیست ، در آزادسازی سن نقش بسزایی داشته و جایگزین رویکرد I-Want-to-be- برای همیشه-جوان با نگرش سن و سال شود. آزادی جنسیت قبلاً اتفاق افتاده است ، اکنون ما قصد داریم ذهن خود را از کلیشه های مربوط به سن درباره نقش ها و نگاه های اجتماعی پاک کنیم.
طراح مد لتونی KEITA - چهره MÁDARA TIME MIRACLE ، اولین دامنه مراقبت از پوست ضد آلی ضد پیری مبتنی بر آب در جهان
 
تفاوت اساسی بین طرز فکر ضد پیری سازگار با محیط زیست و تبلیغات بر این است که اولین شخص از شخصیت منحصر به فرد فرد تجلیل می کند و به نظر می رسد که سعی در فشار آوردن فرد به معیارهای زیبایی ساختاری اجتماعی است. پیری سازگار با محیط زیست همه چیز مربوط به نگرش مثبت به خود است - در آغوش گرفتن چه کسی هستید ، سن خود ، تجربه شما ، ظاهر شما. هزاره های تنظیم روند آگاه ، با محوریت راه حل هستند ، توجه بیشتری به مواد تشکیل دهنده می دهند و محصولات طبیعی را ترجیح می دهند. اگرچه چهره مدل چیزی نیست که آنها در پی آن تلاش کنند ، اما مشتریان پیر محیط زیست می خواهند راه حل های قدرتمند ، هدفمند و ترجیحا طبیعی که پوست را سالم ، راحت و درخشنده نگه می دارد.
 
پیری سازگار با محیط زیست نیازهای مراقبت از پوست مشابه محصولات زیبایی ضد پیری را برطرف می کند (باعث افزایش تولید کلاژن ، هیدرات ها ، تغذیه ها ، محافظت و غیره می شود). با این حال ، چندین تفاوت اساسی وجود دارد. شاید بزرگترین تفاوت این است که در مراقبت از پوست پیر پیری از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می شود و فرمولاسیون ها گواهی می شوند. پایداری و عادلانه بودن ارزش اصلی روند پیری سازگار با محیط زیست است: محصولات تحت شرایط عادلانه و با استفاده از انرژی تجدید پذیر ، بسته بندی قابل بازیافت و پس از مصرف و بازیافت و تهیه منابع محلی تولید می شوند. به عنوان مثال ، مهمترین مواد تشکیل دهنده محصولات MÁDARA ، مانند آب غان امضاء ، به صورت محلی تهیه می شود و 40٪ از بسته بندی ها در سال 2016 از یک ماده بازیافت شده تهیه شده است. ادعاها منصفانه و مبتنی بر واقعیت است. مدل ها افراد واقعی هستند نه فقط چهره (برای مثال ، بیشتر مدل های MÁDARA دوستان ما هستند - شخصیت های منحصر به فرد و متمایز).
 
 
 
TIME MIRACLE سرعت تقسیم سلولی را سرعت می بخشد ، تولید کلاژن و سایر پروتئین های جوان را حفظ می کند که پوست بالغ را سالم ، صاف و تابش می کنند
 
 
 
 
 
چه چیزی را امتحان کنید؟
برای حفظ استحکام و نشاط پوست و ایجاد زیبایی هر چه بهتر پوست ، اولین خط مراقبت از پوست ارگانیک ضد پیری پوست را در جهان امتحان کنید. عنصر قهرمان آن آب غان شمالی که کاملاً جایگزین فاز آب معمولی در کلیه محصولات TIME MIRACLE است ، از نظر علمی اثبات شده است که سرعت تقسیم سلول های پوستی را تسریع می کند (که با افزایش سن کم می شود) تا 25٪ و باعث تحریک سلول های پوستی می شود ، در حالیکه BI-Compex از 7 عصاره گیاه شمالی حاوی آنتی اکسیدان غنی از آنتی اکسیدان در برابر صدمات رادیکال آزاد محافظت می کند و از ظهور خطوط و چین و چروک به حداقل می رسد تا پوست شما جوان تر و سالم بماند:
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد