x تبلیغات
معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

10 بهترین رولر داغ برای خرید در سال 2019

 آیا قصد دارید در تعطیلات با فرهای زرق و برق دار زنگ بزنید؟ خوب ، شما به مناسبت نیازی به اهدافی ندارید - هر روز از آنها استقبال می شود! خود را از هزینه های بزرگ صرفه جویی کنید و این غلتک های جادویی ریز را به دست آورید تا فرهای کاملی در یک جیف دریافت کنید.

 
غلتک مو یک ساختار لوله است که گرم می شود و به مو ریخته می شود تا فر یا موج مشخص تعریف شود. غلطک مو برای یک ظاهر طراحی سریع عالی است. به طور معمول ، آنها در جایی بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشند تا جادوی خود را انجام دهند. در حال حاضر بهترین 10 غلطک داغ موجود در بازار را گردآوری کرده ایم. نگاهی بیاندازید!
 
محصولات چک قیمت
قیمت های Conair Jumbo و Super-Jumbo Rollers Hot را بررسی کنید
قیمت بررسی قیمت بخار مولکولی حرفه ای Caruso
قیمت چک کردن غلتک مو با تهویه مطبوع Remington
قیمت بررسی غلتک مو BabylissPro Nano Titanium
ابزارهای Calista Tools Icon Rollers Hot Rollers Check Check Price
بررسی قیمت موج Fried Body And Shine Body And Shine
غلطک های گرم گرم T3 بررسی قیمت
قیمت چک لیست سفرهای Revlon Tourmaline Curls-To-Go
غلطک های داغ Campbell Mcauley Ionic بررسی قیمت
غلطک سرامیکی CHI Smart Magnify غلتک را بررسی کنید
 
10 حلقه داغ برتر برای فرهای حجیم و تند و تیز
1. Conair Jumbo و Super-Jumbo Hot Rollers CHV14X
 
Conair Jumbo و Super-Jumbo Hot Rollers CHV14XPinit
 
این غلتک های موی سرامیکی جامبو موهای شما را به سرعت تنظیم کرده و درخشش طولانی مدت را به آن منتقل می کنند. آنها با تکنولوژی سرامیک تزریق می شوند تا گرمای مداوم را برای فرهای طولانی مدت فراهم کنند. با 12 قطعه موجود در ابعاد فوق العاده جامبو ، شما می توانید در عرض چند دقیقه فر و موج های گسترده ای ایجاد کنید. غلطک ها در سه اندازه مختلف عرضه می شوند: 1 اینچ ، اینچ و 1 اینچ. این مجموعه شامل 4 غلتک فوق العاده جامبو و 8 غلتک جامبو با مجموعه ای از گیره های سیم برای نگه داشتن ایمن است. دارای 12 تنظیم حرارت مختلف است.
 
طرفداران
آسان برای استفاده
استاتیک ایجاد نکنید
بدن را به موهای ریز اضافه کنید
فرها در جای خود باقی می مانند
منفی
خیلی سریع گرم کنید
 
 
 
بازگشت به TOC
 
2. غلطک بخار مولکولی حرفه ای Caruso
 
 
غلطک بخار مولکولی حرفه ای Caruso Pinit
موها می توانند هنگام مرطوب شدن بهتر شوند. کاروسو این غلطک ها را ایجاد کرده است که از قدرت بخار برای ایجاد فرهای حجمی در اندازه های مختلف استفاده می کند. علاوه بر این ، بخار موهای شما را شرایط می کند و ساکن نمی شود. این غلتک های کف نرم با رطوبت تزریق می شوند که به هر رشته نفوذ می کند و فرهای زیبا ، براق و ماندگاری به شما می دهد. دارای 30 غلطک کف در اندازه های مختلف.
 
 
طرفداران
موهای خود را در مدت زمان 30 ثانیه ببندید
عالی برای انواع مو
حتی به فر
منفی
موهای شما را سرخ می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
3. Remington Ionic کولرهای مخصوص مو
 
Remington Ionic Conditioning Rollers مو Pinit
با استفاده از غلطک های مو Remington Ionic Conditioning موهای زرق و برق دار زرق و برق دار و موذی ایجاد کنید. این غلتک موها برای ایجاد فرهای ماندگار از موم حرارتی منحصر به فرد استفاده می کنند. هسته موم به غلتک ها اجازه می دهد تا گرمای زیادی را در خود نگه داشته و فرهای حجمی را در هر زمان ایجاد نکنند. آنها بر روی سطح آن بافت مخملی دارند ، بنابراین فرهای شما یخ زدگی کمتری دارند و درخشش بیشتری دارند. همچنین ، آنها به مجموعه ای از کلیپ های J عرضه می شوند که به شما امکان می دهد غلطک های موهای خود را بدون خیس شدن محافظت کنید.
 
طرفداران
لمس خنک به پایان می رسد
فرهای مرتب و بهاری
از آسیب و سرخ شدن جلوگیری کنید
کلیپ های J رنگی
منفی
درپوش های انتهایی به اندازه کافی محکم نیستند.
 
 
بازگشت به TOC
 
4- غلطک مو BabylissPro Nano Titanium
 
غلتکهای مو BabylissPro Nano TitaniumPinit
این غلتک مو به دلیل اینکه از سرامیک با کیفیت بالا ساخته می شوند یک شرط خوب است. از آخرین فناوری های نانو استفاده می کند که باعث ایجاد گرما از داخل مو می شود و قفل های شما را آبرسانی و نرم نگه می دارد. این به حفظ ثبات حتی در تنظیمات دمای بالا کمک می کند. این مجموعه شامل 20 غلطک در دو اندازه ، ⅜ و ½ اینچ و 20 کلیپ کد رنگی برای ایجاد فرهای کوچک و متوسط ​​است. گرمای مادون قرمز برای گرم کردن سریعتر موها از داخل نفوذ می کند.
 
طرفداران
سبک وزن
فرهای نرم و طبیعی به وجود آورید
زمان گرمایش سریع
درخشش
منفی
گران
5. مجموعه سبک های کوتاه Calista Tools Ion Hot Rollers
 
ابزارهای Calista Ion Hot Rollers با سبک کوتاه SetPinit
این غلتک های مو کوتاه گزینه هایی مناسب برای موهای زائد را برای افراد دارای موهای کوتاه ارائه می دهند. آنها از فن آوری گرمایشی PTC برخوردار هستند که به غلطک ها اجازه می دهد تا حرارت ثابتی تولید کنند و تا 20 دقیقه داغ بمانند. دارای دو تنظیم دما و یک نشانگر گرما است. این ابزار 3 دقیقه طول می کشد تا کاملاً گرم شود. همچنین ، هر غلتک مو با پودرهای معدنی چند عنصر و یونهایی که رطوبت موهای شما را منتقل می کنند تزریق می شود. این غلتک ها می توانند برای افرادی که موهای کوتاه و ضخیمی دارند ، کمک بزرگی به خرج دهند زیرا اطمینان از نفوذ گرما در هر رشته مو را دارند.
 
طرفداران
سبک وزن
سفر مناسب
مناسب برای انواع مختلف مو
منفی
گرمای بیش از حد
 
 
بازگشت به TOC
 
6. جان فریدا موج و درخشش صاف
 
موج فر و جان فریدا و موجهای شاد Pinit
بیش از 20 سال است که محصولات موی جان فریدا تعریف کننده ی سبک است و به بسیاری از افراد کمک می کند موهای خشک و سرخ شده خود را به قفلهای بی نقص و ابریشمی تبدیل کنند. WWE های صوتی John Frieda Body And Shine Smooth دارای 5 غلطک جامبو است که فرهای زرق و برق دار و موجی ایجاد می کنند. آنها برای نتیجه سریع در 2 دقیقه گرم می شوند. همچنین شامل یک ژنراتور با ولتاژ بالا است که نسبت به سایر غلطک های یونی 50٪ یون بیشتر می دهد. این غلتکهای مو مطبوع این امکان را به شما می دهند که بتوانید قابلیت مدیریت موهای خود را کاهش داده و باعث کاهش فرسایش و استاتیک شوید.
 
طرفداران
کوتیکول های مو را صاف می کند
به موهای خوشگل سالن مانند می دهد
به فرهای خود آسیب نرسانید
منفی
 
برای موهای ریز مناسب نیست
 
 
بازگشت به TOC
 
7. غلطک های گرم گرم T3
 
غلطک های داغ پرشرت T3 Pinit
این غلتک های گرم با قدرت بالا به بخاری های PTC تزریق می شوند که به آنها اجازه می دهد تا تنها در 3 دقیقه تا 250 درجه فارنهایت گرم کنند. آنها برای کنترل متعادل دما ، میزان وات خود را تنظیم می کنند. آنها یک هسته آلومینیومی با درجه بالا دارند که به حفظ و انتقال حرارت حتی یک ظاهر طراحی کمک می کند. بافت مخملی موهای خود را در طی فرش کردن مو گیر می کند. این غلتک ها همچنین موهای ساکن را در موهای شما از بین می برند و شما را با فرهای نرم ، ابریشمی و بدون حاشیه رها می کنند. فناوری T3 Tourmaline یونها و گرمای مادون قرمز را برای گرم شدن سریع و سالم ساطع می کند.
 
طرفداران
فرهای با حجم بالا ایجاد کنید
برای موهای مختلف مو مناسب است
فرهای ماندگار
منفی
غلطک ها سنگین هستند.
 
 
بازگشت به TOC
 
8. Revlon Tourmaline Curls-To-Go Hoursetter Travel
 
Revlon Tourmaline Curls-To-Go سفر Hirstetter Pinit
با این 10 غلتک موی راحت و راحت ، موهای تیز و شاداب بگیرید. غلطک های مو Revlon Tourmaline با پوشش سرامیکی سه گانه تزئین شده که موها را به سرعت با یک انتهای صاف ابریشمی تنظیم می کند. این غلطک ها دارای یک کیسه ذخیره سازی هستند که به شما امکان دستیابی به فرهای کامل حتی در مواقع را می دهد. آنها گرماي بهينه براي آسيب و سرمازدگي كمتر فراهم مي كنند. فناوری یونی تورمالین به تعادل بار کمک می کند و موهای شما صاف ، ابریشمی و براق می شود.
 
طرفداران
آسان برای استفاده
سبک وزن
برای موهای نازک و شکننده ایمن است
منفی
غیر بادوام
 
 
بازگشت به TOC
 
9. Campbell Mcauley Ionic Rollers Hot
 
Campbell Mcauley Ionic Hot RollersPinit
با استفاده از غلطک های گرم Ionic Campbell Mcauley ، فرهای زیبا ، پرزرق و برق و براق دریافت کنید. آنها به طور خاص طراحی شده اند تا سریع گرم شوند و ویژگی های خنک لمسی را برای یک ظاهر طراحی سریع و آسان داشته باشند. فن آوری گرمای PTC گرمای سریع و بدون آسیب را امکان پذیر می کند. غلطک های یونی یون های منفی کننده کننده و منفی ایجاد می کنند تا به مو شما رطوبت و درخشش طولانی مدت بدهد. تورمالین ضمن ایجاد حداقل موهای زائد ، به ایجاد فرهای نرم و براق تر کمک می کند.
 
طرفداران
شرکت محکم را فراهم می کند
موهای شما را خسته نمی کند
درخشش می دهد
منفی
غلتک های تک اندازه
 
 
بازگشت به TOC
 
10. غلتک های سرامیکی CHI Smart Magnify
 
غلتک سرامیکی CHI Smart Magnify Rollers Pinit
با رولر موی سرامیکی هوشمند CHI موهای زائد و بدون لکه دار را دریافت کنید. این غلتک های مخملی تا 15 دقیقه گرما را نگه داشته و فرهای زرق و برق دار ، براق و طولانی را ایجاد می کنند. این مجموعه با 9 غلطک با یک سکوی جمع و جور ارائه شده است. این شامل مجموعه ای از کلیپ ها برای نگه داشتن غلتک ها در محل بدون ایجاد موهای شما است.
 
طرفداران
نشکن، شکست ناپذیر
روی انواع مو موثر است
جلوی سرخ شدن را بگیرید
منفی
گران
 
 
بازگشت به TOC
 
اکنون که از غلطک های داغ با بالاترین درجه آگاهی دارید ، اجازه دهید با مراحل پیگیری در هنگام استفاده از آنها آشنا شوید.
 
نحوه استفاده از غلطک های داغ
مرحله 1 - غلطک مو را با اندازه مناسب انتخاب کنید
مرحله 1 - سایز مناسب برای غلتک مو را انتخاب کنید
Shutterstock
 
با رعایت اصول اساسی طراحی ، بدیهی است که هر بشکه اندازه کوچکتر باشد ، فرهای شما کوچکتر خواهد بود. بنابراین ، اگر می خواهید فرهای ولگرد ، اندازه بشکه 1 ½ یا 2 اینچ را انتخاب کنید.
 
مرحله 2 - آماده کردن موهای شما
مرحله 2 - آماده کردن موی سر خود را
Shutterstock
 
در صورت اتمام وقت ، این مرحله می تواند اختیاری باشد. همچنین ، در حالت ایده آل ، موهای فر حتی روی موهای کثیف قرار می گیرند. اما اگر تصمیم دارید موهای خود را بشویید ، آن را کاملاً خشک کنید.
 
مرحله 3 - از اسپری محافظ گرما استفاده کنید
مرحله 3 - از SprayPinit محافظ گرما استفاده کنید
Shutterstock
 
در حین استفاده از غلطکهای گرم مقداری غبار را اسپری کنید تا از گرمازدگی جلوگیری شود. همچنین ، موهای مرطوب به سرعت می توانند یکدست شوند و در هیچ زمان موهای مشخصی به شما نمی دهند.
 
مرحله 4 - موهای خود را به بخش ها تقسیم کنید
مرحله 4 - موهای خود را به بخش ها تقسیم کنید
مرجع:ثانیکالا

10 برند برتر موی Kinky

 در حال حاضر اکستنشن مو همه عصبانیت است ، به خصوص اگر جلوگیری از آسیب دیدن مو تمرکز اصلی شما باشد. استفاده از اکستنشن بهترین روش برای محافظت از موهای شما در برابر صدماتی است که هنگام رنگ آمیزی ، صاف کردن یا اجازه دادن به موهای شما ایجاد می شود.

 
روند رو به رشد آفرودهای ورزشی ، خرگوشها و گوشواره ها نیاز جدیدی به موهای مجعد فرسوده را برای موهای طبیعی ایجاد کرده است. نه تنها ظاهر فوق العاده شیک به نظر می رسند بلکه این الحاقات باعث حجم و طول موهای طبیعی نیز می شوند.
 
 
با وجود بسیاری از مارک های تقویت کننده مو در اطراف ، باید تصمیم بگیرید که بهترین ها کدام یک هستند. ما ده مارک برتر را برای خرید انواع موهای فرفری بد بو از شما ذکر کرده ایم. نگاهی بیندازید!
 
محصولات چک قیمت
خانم چک قیمت را بررسی کنید
بررسی قیمت CHYL
قیمت چک کنید
بررسی قیمت ISEE
قیمت چک قیمت برتر مو
قیمت چک قیمت مو
قیمت بررسی مو آملا
قیمت اصلی کوئینز را چک کنید
بررسی قیمت eCowboy
Muses Elegant Extension قیمت را بررسی کنید
10 برند برتر موی Kinky
بهترین مارک های تقویت کننده مو Kinky
 
1. خانم گاگا
 
1. خانم GagaPinit
خانم گاگا تولید کننده مو طبیعی در خارج از کشور چین است. این ماده با موهای باکره نشده پردازش نشده سروکار دارد. معروف به موهای فرفری مویی است که دارای موهای طبیعی یکپارچه است.
 
طرفداران
 
این می تواند رنگی ، سفید کننده ، صاف یا مجعد باشد.
ریختن وجود ندارد.
منفی
 
 
کمی پیچیده است. با این حال ، می توان با اسپریتس آب ثابت کرد.
 
طول مو: 8-30 اینچ.
 
 
 
 
بازگشت به TOC
 
 
2. CHYL
 
2. CHYLPinit
CHYL موهای طبیعی را ارائه می دهد - مخصوصاً برای انواع موهای زائد. موهای طبیعی لمس شده آن 100٪ موهای باکره طبیعی پردازش نشده است.
 
طرفداران
 
موها بالغ نمی شوند.
برای موهای نازک و ضخیم شگفتی هایی دارد.
می تواند صاف ، اتو و رنگ شود.
منفی
 
کمی ریخت.
کمی درهم و برهم.
طول مو: 16 اینچ و برای موهای 4a ، 4b و 4c کار می کند.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
3. خط کش
 
3. LacerPinit
لاکر موهای بکر و فرآوری نشده موهای طبیعی ضخیم را ارائه می دهد. این موهای زائد و باریک موهای زائد و سفید پوست کاملاً ملموس و پوشیدنی شناخته شده است.
 
طرفداران
 
این آرایش موها را می توان صاف ، Permed ، برجسته ، مجعد و سفید کرد.
برای موهای 4a و 4b کار می کند.
در میان سبک های ombre و balayage می آید.
برخی از بسته ها با یک جفت مژه و یک شانه همراه هستند.
منفی
 
ریختن ملایم.
طول مو: 10-22 اینچ.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
4. ISEE
اگر به دنبال کلیپ های موی فرفری بد بو هستید که موهای زرق و برق دار را به موهای شما اضافه می کند ، ISEE مارک مورد نیاز شماست. تمام کاشت موهای آن طبیعی است.
 
طرفداران
 
موها را می توان رنگ کرد ، مجعد ، سفید کرد و صاف کرد.
بطور مرتب قابل شستشو است.
حداقل ریختن و درهم خوردن.
همراه با راهنمایی برای مراقبت.
منفی
 
هنگام رنگ آمیزی این پسوندها ، بهتر است به دنبال کمک حرفه ای باشید.
موها می توانند تشک پیدا کنند.
 
 
بازگشت به TOC
 
5. موهای بالا
 
5. HairPinit برتر
در حالی که Top Hair در درجه اول به دلیل داشتن موهای صاف و موهایش بسیار معروف است ، اما موهای بیدادشده برزیلی 100٪ پردازش نشده آن در حال حاضر مانند کیک های داغ به فروش می رسند. کاملاً با بافت موی طبیعی شما ترکیب می شود.
 
 طرفداران
 
این اکستنشن های موی سرخ را می توان رنگ ، برجسته و مجعد کرد.
حداقل و بدون درهم و برهم کردن وجود دارد.
منفی
 
ریختن ملایم.
انتهای خشک
طول مو: 8-24 اینچ.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
6. موهای صاف
 
6. موی سر پا Racily
به نظر می رسد اکستنشن موهای Kinky Curly Ombre برزیل Racily Hair صحبت از ساعت است. این دسته از موهای باکره نشده پردازش نشده با کوتیکولهای دست نخورده همراه است.
 
طرفداران
 
این موهای زائد را می توان مجعد ، سفید و صاف کرد.
منفی
 
ریختن و درهم خوردن خفیف وجود دارد.
انتها ممکن است گاهی اوقات سرخ شود.
 
 
بازگشت به TOC
 
7. موی آملا
 
7. Amella HairPinit
Amella Hair بیش از 20 سال است که در زمینه فعالیت های مو فعالیت می کند و موهای فرفری مویی شگفت انگیز را برای موهای طبیعی فراهم می کند. اگر به موهای خود نیاز دارید zing اضافه کنید ، موهای فرفری بد بو از Amella Hair همان چیزی است که شما نیاز دارید!
 
طرفداران
 
حداقل و بدون ریختن و ریختن وجود دارد.
پسوندها به خوبی با موهای طبیعی ترکیب می شوند.
با راهنمایی هایی برای مراقبت همراه شوید.
موها می توانند رنگ شوند.
6-12 ماه طول می کشد.
منفی
 
برای ماندگاری بیشتر مو باید آن را توسط یک متخصص تنظیم کنید.
طول مو: 8-24 اینچ.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
8. کوئین های اصلی
 
8. QueensPinit اصلی
کوئینزهای اصلی تقویت کننده مو طبیعی با کیفیت عالی و عالی است. اکستنشن موهای بد بو آن بسیار محبوب است.
 
طرفداران
 
برای اجرای سبک های مختلف می توانید این موهای زائد را رنگ ، سفید ، مجعد و صاف کنید.
منفی
 
موها کمی ریخته و در هوای بادی نیز درهم می شوند.
 
 
بازگشت به TOC
 
9. eCowboy
 
9. eCowboyPinit
eCowboy یک مارک آمریکایی است که به دلیل الیاف Kanekalon معروف است. دارای اکستنشن مو با کیفیت عالی است.
 
طرفداران
 
این کاشت مو برای پیچ و تاب و آروم و سنگ زنی سنگال بهترین است. به نظر می رسد شگفت آور به نظر می رسد در تمام بافت های مو ، به ویژه 4a ، 4b و 4c.
این ترکیب به خوبی ترکیب می شود و در رنگ های زیادی به چشم می آید.
حداقل و بدون ریختن و برهم زدن.
منفی
 
بعضی اوقات این موهای زائد می توانند کمی درشت باشند.
طول مو: 18 تا 24 اینچ.
 
 
 
بازگشت به TOC
 
10. Muses Elegant Extension
 
10. پسوند Elegant MusesPinit
Muses Elegant به دلیل موهای قلاب دوزی موی Afro Kinky ، محبوب شده است. این مارک که به دلیل دارا بودن فیبرهای مصنوعی Kanekalon 100٪ با کیفیت بالا شناخته شده است ، روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند.
مرجع:ثانیکالا

10 بهترین مدل موی مشکی - 2019

 آیا غالباً گره هایی در موهایتان پیدا می کنید؟ آیا صبح وقت گرانبهای خود را از دست می دهید و سعی در خلاص شدن از شر لنگه های سرسخت دارید؟ اگر این داستان زندگی شماست ، وقت آن است که یک اسپری ضد آب را در رژیم مراقبت از مو خود قرار دهید. تعجب می کنم چرا؟ خوب ، این مواد منفجره یک لایه محافظ اضافی به موهای شما اضافه می کنند و شانه کردن از طریق لنگه ها را برای شما آسان می کنند. بنابراین ، به سرعت هر یک از این بهترین مایع کننده ها را برای شانه کردن بدون درد به دست آورید.

 
محصولات چک قیمت
قیمت چک اسپری Detangling بدون ترکیب DevaCurl
Sun Bum Revitalizing 3-in-1 Leave-In Spray اسپری مو را بررسی کنید
نه مادر شما که در تهویه قیمت Detangler شرط بندی نمی کند
شركت محترم شركت كننده قيمت Detangler
قیمت چک اسپری Detstrling شدید R + Co Pinstripe
قیمت چک دو فاز Leonor Greyl Lait
بررسی قیمت چک زمان انتشار برس ، مرطوب
قیمت چک چای اسپانیایی نعناع اسطوخودوس گل میچل Paul Mitchell
این یک بررسی چک قیمت محصول 10 معجزه آسا است
بررسی قیمت Garnier Fructis تمیز کننده تمیز و خالص
10 اسپری مو Detangling برتر برای موهای بدون frizz
 
1. اسپری Detangling بدون ترکیب DevaCurl
 
SpraPinit Detangling بدون شانه DevaCurl
می خواهید جداسازی آسان و بدون درد را انجام دهید؟ این مدل موهای بدون شانه را برای موهای صاف ، بدون ریزش و براق انتخاب کنید. این موی مو با ترکیبی از گیاه شناسی ساخته شده است که به خنثی کردن گره ها و درهم تنیدگی ها کمک می کند. در حین جداسازی ، رطوبت را نیز به انتهای خشک و شکافته اضافه می کند. به این ترتیب موهای شما آبرسانی می شوند و جایی برای لنگه باقی نمی ماند.
 
 
طرفداران
فرمول سبک وزن
حداکثر پوشش
ایده آل برای موهای طبیعی مجعد
موهای کودک بطور غیرقابل انعطاف
مو احساس نرم و ابریشمی می کند
منفی
برای نشان دادن نتایج زمان می برد
 
 
بازگشت به TOC
 
 
2. Sun Bum Revitalising 3-in-1 اسپری مو موهای زائد
 
Sun Bum با استفاده از اسپری مو موهای 3 و 1 در پوست احیاء می کند
 
این اسپری جدا کننده از موهای شما هنگام افزودن حجم به آن محافظت می کند. این کمک می کند تا frizz و جلوگیری از انتهایی شکافته ، موهای ابریشمی ، نرم و براق شما را ترک کند. این ماده ادعا می کند که موهای شما را با مواد طبیعی آن مانند روغن نارگیل ، خمیر موز ، برگ موز ، پروتئین quinoa و روغن دانه آفتابگردان محافظت می کند. این مویی که سریع خشک می شود ، دارای پرهای پر رنگ است و برای موهای مواج و فرفری و موهایی با شدت بالایی مناسب است.
 
طرفداران
 
مناسب برای تمام انواع مو
موهای شما را جوان می کند
موهای شما را از اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند
اثر ماندگار
منفی
بوی غافلگیر
 
 
بازگشت به TOC
 
3. نه مادر شما ناقص و مطبوع با تهویه مطبوع خوب است
 
نه مادر شما خوب و خوب به تهویه مطبوع DetanglerPinit نیست
این اسپری جدا کننده موهای شما را مرطوب می کند و قفل های سفت و سخت را جدا می کند و موهای صاف و ابریشمی شما را به همراه خواهد داشت. این ماده حاوی پروتئین کراتین است که به نرم کردن کوتیکول های خشک و آسیب دیده کمک می کند. این موی مو در لایه بالایی موهای شما نفوذ می کند و تغذیه ای عمیق از کوتیکول های رطوبت فراهم می کند. این دارای ماندگاری طولانی است و موهای شما را در جای خود نگه می دارد بدون اینکه باعث ایجاد لک های بیشتر شود.
 
طرفداران
عالی برای موهای ضخیم و بلند
با هر بار استفاده مو را نرم تر می کند
فرمول سبک وزن
روی موهای رنگ شده کار می کند
منفی
مو احساس ترد شدن می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
4. شرکت صادقانه تهویه مطبوع
 
شرکت صادقانه تهویه مطبوع DetanglerPinit
این اسپری باقیمانده با روغن آرگان ، کره شی ، پروتئین جوجوبا و عصاره quinoa تزریق می شود تا به نرم شدن و تغذیه موهای خشک و آسیب دیده کمک کند. این ادعا برای رفع موهای زائد و فرار است و شما را موهای ابریشمی ، نرم و براق می گذارد. موهای شما را تقویت می کند و به هر رشته مو می درخشد. این اسپری دمنوش رشته های خشک و شکننده را نرم می کند و این به جلوگیری از لک شدن بیشتر موهای شما کمک می کند.
 
طرفداران
اثر ماندگار
ملایم برای استفاده روزانه
مناسب برای تمام انواع مو
حداکثر پوشش
منفی
موهای شما را به سمت پایین وزن می کند
5. اسپری Detangling شدید R + Co Pinstripe
 
R + Co Pinstripe Intang Detangling SprayPinit
این اسپری جدا کننده ادعا می کند حتی بدون کنترل ترین موها را هیدراته می کند. سبک است و درخشندگی را به موهای خشک و خشک می بخشد. این مویی که سریع خشک می شود برای قفل های بسیار آسیب دیده به هر طول ایده آل است. این گیاه حاوی عصاره ریشه زنجبیل ، عصاره دارچین ، عصاره میوه استرولا ، روغن دانه آبیزینسینا ، ویتامین E و Pro-ویتامین B5 است. این مواد به سفت شدن کوتیکول مو و قفل رطوبت در ساقه مو کمک می کنند.
 
طرفداران
در موهای شما حجم ایجاد می کند
موهای شما را شرایط می کند
از شکستگی جلوگیری می کند
اثر ماندگار
مناسب برای موهای خوب
منفی
حاوی پارابن و سولفات است
 
 
بازگشت به TOC
 
6. Leonor Greyl Lait Luminescence Bi-Phase
 
Leonor Greyl Lait Luminescence دو فاز Pinit
این اسپری ضد آب آشامیدنی حاوی خواص نرم کننده با کیفیت بالا است که به ترمیم کوتیکول های خشک و آسیب دیده کمک می کند. این گیاه از عصاره گیاهان دارویی و روغنهای گیاهی تأیید شده ساخته شده است که به تقویت درخشش و درخشندگی در موهای شما کمک می کند. این فرمول عاری از سیلیکون علاوه بر جدا کردن ، باعث ایجاد خمیازه می شود و از شکستگی جلوگیری می کند و موهای ابریشمی ، نرم و سالم به شما می بخشد. همچنین به محافظت از موهای شما در برابر اشعه های مضر UV کمک می کند.
 
طرفداران
ایده آل برای موهای مجعد
از رطوبت محافظت می کند
حداکثر پوشش
منفی
گران
 
 
بازگشت به TOC
 
7. Detangler زمان انتشار برس
 
Wet Brush Time Release Detangler Pinit
این موی مو ادعا می کند که موهای شما را به مدت سه روز خنثی می کند. موهای شما را شرایط می کند و کوتیکول های مو را مهر می کند تا با سرخوردگی و شکستگی مبارزه کند. موهای شما را از درون تقویت می کند و انتهای شکاف را ترمیم می کند. همچنین از موهای شما در برابر گرما محافظت می کند. این اسپری جدا کننده با کراتینوزوم ها ، ذرات ریز میکروسکوپی فرمول بندی شده که مواد مغذی و هیدراتاسیون را به کوتیکول های مو منتقل می کنند. این امر به دفع رنگ ، محافظت و افزودن استحکام و درخشش به موهای شما کمک می کند.
 
طرفداران
بی خطر برای موهای رنگ شده
سبک وزن
عاری از سولفات و پارابن
رطوبت را به موهای خشک و شکننده اضافه می کند
منفی
نه برای همه انواع مو
 
 
بازگشت به TOC
 
8- پودر میچل چای پل میچل اسپری ترکیبی از برگ نعناع اسطوخودوس
 
چای Paul Mitchell Tea Lavender Mint Conditioning Leave-In SprayPinit
این موی لوکس لوکس با اسطوخودوس ، نعناع ، درخت چای و ویتامین E تزریق می شود که به تقویت ، هیدراته شدن و ایجاد موهای خشک و آسیب دیده کمک می کند. در رطوبت قفل می شود و رشته های یخ زده را محکم می کند و آنها را نرم ، ابریشمی و کنترل می کند. در حالی که موهای خود را جدا می کنید ، از شکستگی و شکاف شدن نیز جلوگیری می کند. این فرمول سبک ، یک براق براق و با هر بار استفاده ، بافت مو شما را بهبود می بخشد.
 
طرفداران
طولانی است
مناسب برای تمام انواع مو
بی خطر برای موهای رنگ شده
عاری از پارابن
منفی
مو احساس چسبندگی می کند
 
 
بازگشت به TOC
 
9. این یک محصول ترکیبی از 10 اعجاز است
 
این یک پینیت محصول 10 Miracle Leave-In است
این یک اسپری با کاربرد آسان است که باعث از بین رفتن سرخ شدن و بازگرداندن درخشش به موهای شما می شود. این ماده حاوی مواد طبیعی مانند عصاره دانه آفتابگردان ، عصاره برگ چای سبز و اسیدهای آمینه ابریشم است که با هر بار استفاده موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند. ادعا می شود به موهای کسل کننده و آسیب دیده ، درخشش طبیعی می بخشد. این باعث افزایش حجم و بهبود بافت مو شما می شود. این ماده حاوی آنتی اکسیدان ها و پروتئین هایی است که به ترمیم فولیکول های آسیب دیده کمک می کنند.
 
طرفداران
درخشش ماندگار
مناسب برای تمام انواع مو
سرخ شدن و شکستگی را کنترل می کند
شما را از ابزارهای یک ظاهر طراحی شده محافظت می کند
منفی
برای نشان دادن نتایج زمان می برد
 
 
بازگشت به TOC
 
10. گارنیر فروکتیس تمیز کننده تمیز و خالص
 
Garnier Fructis Pure Clean Detangler Pinit
Garnier Fructis Pure Clean Detangler گره ها را به آرامی کنترل می کند و موهای براق ، نرم و ابریشمی و سالن مانند شما را بهم می ریزد. این گیاه حاوی آلوئه ورا و ویتامین E خالص است که به ترمیم بافت طبیعی مو کمک می کند. وعده می دهد با هر بار استفاده موهای سالم به شما می دهد. موهای شما را بدون ایجاد هیچ گونه شکستگی جدا می کند. همچنین موهای شما را آبرسانی و مرطوب می کند.
مرجع:ثانیکالا

HODDEVIK ، پارادای شمالی سوره

 ساعت 7 صبح است هوا بارانی است. چشم هایمان را باز می کنیم ، بالش ها را به پنجره کمپر محبوب خود نزدیک می کنیم و دیگران را که در حال آب در حال دویدن هستند تماشا می کنیم. بله ، ما در بهشت ​​گشت و گذار شمالی Hoddevik هستیم - اصلی ترین و در انتظار ترین مقصد در سفر ما. ممکن است در شمال از نظر هوای سرد و بارانی باشد ، اما همیشه ، همیشه در قلب های ما مکان بسیار گرم خواهد بود.

 
 
با این مکان تقریباً مخفی و جاده شیب دار و باریک و باریک و دیوانه که منجر به آن می شود. خیابان های کوچکی که کاملاً مناسب برای تخته سنگ ساخته شده است. با ساحل كوچك و دوست داشتنی احاطه شده توسط دیوارهای كوهستانی سبز كه باعث می شود در دامان طبیعت گشت و گذار كنید. با هم متفاوت هستیم ، احساسات ما نسبت به این روستای کوچک متفاوت است.
 
هنگامی که نسیم باد سرد شمالی وارد گشت و گذار در ساحل کوچک ، سنگی و همیشه مه آلود می شود ، اولین چیزی نیست که به ذهن شما خطور می کند. وقتی در مناطق استوایی زندگی می کنید ، منطقی است که گشت و گذار می کنید ، اما در نروژ گشت و گذار انتخاب شماست. عزم شما ، اراده قوی و اشتیاق شما.
ما گشت و گذارهایی را که در چادرها زندگی می کردند ، تحسین می کردیم ، وقتی لباس باران بر سرشان می ریخت ، لباس های همیشه در حال نشت و لباسهای آتش را پخت و پز می کرد. برای آجیا آنقدر مهم نیست که بهترین موج او را بدست آورد که در بین آنها باشد که از سرما ، باد و باران نمی ترسند.
 
 
هودویویک مکانی بود که سیبیلا پیاده روی را کشف کرد و اوکو لابرادور غریزه چوپان خود را کشف کرد. یک روز صبح موج دیگری برای گشت و گذار وجود نداشت ، بنابراین تصمیم گرفتیم یکی از دیوارهای کوهستان کوهستانی درست کنار ساحل صعود کنیم.
 
بادی ، مرطوب و لغزنده بود. شیب دار و مه آلود بود اما قطعاً ارزشش را داشت. از آن روز می بینیم که سیبیللا هر پیاده روی ما را خوشحال می کند. و ما می بینیم که اکو لابرادور در حال فرار از هر گوسفندی است که می بیند. در واقع ، این پیاده روی همه ما را تغییر داد. بعداً در آن شب ، ما از اولین جلسه گشت و گذار در سپیده دم لذت بردیم و مانند آن هرگز به آن کوه نگاه نکردیم. دیگران ما را از طریق امواج فریاد می کشیدند: "به آنجا نگاه کنید. صعود کردیم! ما این کار را کردیم! "و روز بعد ، برخی از دختران نروژی آمدند تا از آنها سؤال کنند که چگونه از آن کوه صعود کنند.
 
 
این زاندا بود که بیشترین حرف را به آنها می داد. این مهم است که مهمترین آب و هوای واقعی را پیدا کنید و تا پایان آن را تمام کنید. او کسی بود که نگذاشت آن روز که ابر از بالای سرمان آمد و آسمان به زمین لمس کند ، در پیاده روی مان متوقف شویم. و تنها چند لحظه پس از آن با آسمان آبی روشن پرداخت. او بعداً در آن شب به گشت و گذار پرداخت ، اما از آب بیرون آمد و فهمید که او به سمت بادبادک و کوهنوردی می چسبد. حتی اگر او در گرفتن موجها ناکام بود ، دوست داشت شیر ​​آب را بیرون بریزد و عظمت صخره های اطراف ساحل کوچک را ببیند. صخره هایی که او در همان روز صعود کرده بود.
 
 
همانطور که می گویند اولین برش عمیق تر است ، هودویک همیشه در قلب من و زانوی من (به معنای واقعی کلمه) عمیق خواهد بود. این در وهله اول بود ، جایی که من موفق شدم گشت و گذار کنم بدون اینکه یک مرد دست من را بگیرد ، به من فشار وارد کند یا به موج درست اشاره کند. من این کار را از ابتدا تا انتها انجام دادم. من آن مکان و روزی را که یاد گرفته ام راه رفتن را به خاطر نمی آورم ، اما همیشه یک روز از ایستادن زندگی ایستادم و اولین موجم را تا آخر مرور کردم ، یکی از شادترین روزهای زندگی ام را به یاد می آورم. ممنون هودویویک!
مرجع:ثانیکالا

جستجوی اطمینان..

 آنها می گویند به تنهایی می توان سریعتر پیش رفت ، اما قطعاً با هم بیشتر می شویم. بعد از این دو هفته در کنار هم فقط می توانیم با آن موافق باشیم.

 
 
هر کدام از ما نقاط قوت و ضعف داریم ، کارهایی که ما انجام می دهیم و بهتر می شناسیم و گاهی حتی بهترین. اما وقتی زنان دانش خود را به اشتراک می گذارند و به یکدیگر کمک می کنند ، پس از آن اتفاقات عالی رخ می دهد.
 
بعد از آموزش به یکدیگر نحوه رانندگی کامپروان ، پس از پیمایش دیگران روی نقشه ، پس از گرفتن همان موج ، پس از دادن طعم دستور العمل های جدید ، پس از درک یکدیگر و یادگیری صبر و پذیرش ، نوبت ما برای یادگیری نحوه صعود به شمال بود. کوه ها. با یکدیگر.
 
 
از آنجا که از پایین نمی توانید مسافت ها و ارتفاعات را تا بالای کوه درک کنید ، نمی توانید استقامت خودتان را نیز درک کنید. ساحل بهشت ​​شمالی را در هودویک با اشک در چشمانمان و احساسات گرم در قلب خود ترک کردیم تا چالش را بپذیریم و قدرت واقعی خود را کشف کنیم. ما خودمان را در اختیار زاندا قرار دادیم تا در دو پیاده روی زیبا از او پیروی کنیم.
 
 
اول گرم شدن برای دوم. تصمیم گرفتیم ببینیم رود از کجا شروع می شود و از یخچال کوهنوردی بالا می رود. برای رسیدن به قله فقط چند ساعت طول کشید ، اما باعث افتخار ما شد. اگر خیلی با خودمان نباشیم ، خیلی با اوکو لابرادور زیاد است. جایی که می توانستیم به کمک طناب ها صعود کنیم ، او فقط به قدرت پنجه و میخ بستگی داشت. ما او را دیدیم که از صخره های سنگی بالا می رود ، از رودخانه عبور می کند و همچنان ایستاده بود در حالی که باد سرد یخ در گوش های خود می لرزد. ما مثل فاتحان احساس می شدیم. "فاتحان بی فایده ، این همان چیزی است که ما بودیم."
 
 
صعود از معروف Trolltunga به مدت 9 ساعت ثابت کرد که همه چیز در مورد پیدا کردن افرادی است که نوع شما دیوانه هستند.
 
من کاملاً مطمئن هستم که تعداد زیادی از دختران و پسران در آنجا وجود ندارند که درست مانند آن آماده باشند. اگر برخی را می شناسید ، آنها را نزدیک نگه دارید و هرگز آنها را رها نکنید. ما از داشتن همدیگر احساس غنی کردیم.
 
 
در طی این ساعات طولانی پیاده روی بیش از توانایی جسمی خود می توانید قدرت عاطفی خود را کشف کنید. برخی افراد باید 10 روز به هند بروند و ساکت باشند. برخی افراد برای راه اندازی مجدد خود باید 11 کیلومتر از کوه بالا بروند.
 
 
ممکن است با زانوهای زخمی ، با تاول های جدید و باسن آبی به خانه برگردیم. ما ممکن است گونه های قرمز از آفتاب و موهای کثیف از باد داشته باشیم. اما ما به طور قطع زیبا تر و با اعتماد به نفس به خانه بر می گردیم. و در جامعه ای که از شک و تردید خود سود می برد ، دوست داشتن خود یک عمل عصیان است.
مرجع:ثانیکالا

کارخانه جدید مادارا افتتاح شده است

 با ورود به دهه دوم داستان MÁDARA ، ما نیز درهای خانه جدید خود را باز کرده ایم - از این پس ، پیشرفته ترین کارخانه های پوست سازی آلی در شمال اروپا که در لتونی خواهید یافت. کمی به رویداد بزرگ افتتاحیه که Raimonds Vējonis رئیس جمهور لتونی نیز در آن شرکت کرده است نگاهی بیندازید.

 
 
 
برای ما ، امسال امری بسیار ویژه است. با ورود به دهه دوم در داستان MÁDARA ، ما همچنین به طور رسمی درهای خانه جدید خود را باز کردیم - یک مرکز واقعی از تجهیزات طبیعی پوست ، یکی از پیشرفته ترین در کشورهای شمالی.
 
در این افتتاحیه که در تاریخ 29 سپتامبر برگزار شد ، همچنین Raimonds Vējonis رئیس جمهور لتونی ، Reinis Rubenis رئیس هیئت مدیره Swedbank ، Reinis Bērziņš رئیس هیئت مدیره موسسه مالی ALTUM نیز حضور داشتند ، آندریس اوزولز ، مدیر آژانس سرمایه گذاری و توسعه لتونی (LIAA) ، Indriķis Muižnieks ، مدیر دانشگاه لتونی و Mārtiņš Bojārs ، رئیس شورای شهرداری Mārupe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قبل از افتتاح بزرگ ، JDirector از MADARA آرایشی و بهداشتی الیدیس ایلتنرز و بنیانگذار MÁDARA لوته تیزنکوپفا-ایلتنر با نام Raimonds Vejonis ، رئیس جمهور لتونی ، خوش آمدگویی کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
داستان MÁDARA از 10 سال پیش با این عقیده آغاز شد که منابع طبیعی بی نظیر لتونی در ترکیب با تحقیقات علمی می تواند محصولات زیبایی ، بی خطر ، موثر و پایداری را به جهان ارائه دهد. با شروع چند نفر ، تیم آرایشی و بهداشتی MADARA اکنون به بیش از 80 کارمند رسیده است.
 
هر چهار بنیانگذار MÁDARA ، پائولا تیزنکوپفا ، زین تمانه ، لوته تیزنکوپفا-ایلتنه و لیین درزنیچ در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
این کارخانه جدید یک منطقه تولید گسترده ، تمیز ، یک انبار ، آزمایشگاه توسعه محصول و کنترل کیفیت ، فضای اداری و فروشگاه کارخانه را در خود جای داده است.
 
مساحت کل ساختمان 2700 مترمربع است که از این تعداد 1800 متر مربع توسط منطقه تولید و انبارها اشغال شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ریموندز وژونیس ، رئیس جمهور لتونی ، آماده شروع مراسم برش روبان است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lotte Tisenkopfa-Iltnere ، بنیانگذار و مدیر خلاق MÁDARA:
 
"ما مشغول توسعه شرکت خود به یک سطح هستیم که می خواهیم کشور لاتویا را به سمت خود بیاوریم - عادلانه ، معادل ، مدرن ، مؤثر ، باز و دوستانه. كارخانه براي هر كسي - دانش آموزان مدرسه و دانشگاه ، مسافرين و ساير افراد مورد علاقه ، گشوده و قابل دسترس است.
 
 
بنابراین ، روبان باز شده قطع شده و درب خانه جدید ما به طور گسترده و با افتخار باز شده است # madara10
 
از اینکه محصولات مورد علاقه MÁDARA ساخته می شوید ، بسیار خوشحال می شوید و به خودتان می آیند.
برای اطلاعات بیشتر به بخش تورهای FACTORY ما مراجعه کنید.
مرجع:ثانیکالا

ضد انعطاف پذیر مبارزه علیه رادیکال های رایگان

 رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان ها - کلماتی که اغلب در مورد سلامت پوست و جلوگیری از سن می شنویم. و ما می توانیم انتظار داشته باشیم که آنها را حتی بیشتر بشنویم ، زیرا دانشمندان اظهار داشتند که رادیکال های آزاد (و نه ژن!) مسئول 90٪ علائم اولیه پیری هستند. آگاهی از حضور آنها و یافتن راههای هوشمندانه برای کاهش آسیب آنها به جلوگیری از اولین خطوط خوب ، نقاط و نقاط کمک می کند.

 
 
 
چرا پوست پیری می کند؟
دو مکانیسم اصلی پیری پوست وجود دارد. اولین مورد پیری ذاتی یا زمانی است که از نظر ژنتیکی تعیین می شود و به تدریج در طول زندگی پیشرفت می کند. علائم پیری مزمن معمولاً تا اواخر دهه 50 میلادی شروع می شود و این بدان معنی است که از لحاظ نظری فرصتی برای نگاه بی عیب و نقص داریم. اما چرا ما شروع به دیدن آن خطوط ، چین و چروک ، کیسه و کیسه هایی می کنیم که در دهه 30 یا حتی اواخر دهه 20 ظاهر می شوند؟
 
واقعیت این است که تا 90٪ علائم قابل مشاهده سالخوردگی ناشی از عوامل بیرونی مانند سبک زندگی و استرس محیطی به جای ژنها و فقط زمان ساده است. این روند به پیری بیرونی گفته می شود و تأثیر زیادی در نحوه نگاه ما دارد. این نوع پیری ارتباط نزدیکی با رادیکالهای آزاد و اثرات مخرب آنها بر روی پوست ما دارد.
 
 
 
چه چیزی رادیکال رایگان ، شما می خواهید؟
رادیکال های آزاد مولکول های اکسیژن بسیار واکنش پذیر هستند (فکر کنید: گرسنه) که یک الکترون را از دست می دهند و از این رو از نظر ساختاری ناپایدار هستند. برای بازیابی ثبات خود ، رادیکالهای آزاد با سایر مولکولهای اطراف سلولهای پوستی ، DNA سلولها یا کلاژن در تعامل هستند تا الکترون گمشده از آنها را دزدیدند. متأسفانه ، این روند ادامه می یابد - مولکول مورد حمله به خود یک رادیکال آزاد تبدیل می شود ، و آبشار واکنش های زنجیره ای مخرب را آغاز می کند ، به نام استرس اکسیداتیو.
 
رادیکالهای آزاد بطور گسترده توسط عوامل محیطی مانند آلودگی و قرار گرفتن در معرض آفتاب ایجاد می شوند ، به ویژه در مناطق پوست آسیب دیده - صورت ، گردن ، دستها. سبک زندگی (دود سیگار ، رژیم نامناسب) و همچنین واکنشهای بیوشیمیایی در بدن (بیماری ، ورزش شدید هوازی و غیره) به میزان قابل توجهی در میزان استرس اکسیداتیو نقش دارد. هر روز توسط هزاران رادیکال آزاد پوست مورد حمله و آسیب قرار می گیرد.
 
 
 
محافظت از پوست خود را
خوشبختانه یک مکانیسم دفاعی در برابر آسیب رادیکال آزاد وجود دارد که توسط آنتی اکسیدان ها تهیه شده است. آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد در تعامل هستند تا از آسیب رساندن به ساختارهای سالم پوست جلوگیری کنند و واکنش های اکسیداتیو مخرب را متوقف کنند. بدن ما برخی از آنتی اکسیدان ها را تولید می کند ، با این وجود بسیاری از آنتی اکسیدان های اساسی باید از طریق رژیم غذایی و بصورت موضعی - با محصولات پوست تهیه شوند. در حقیقت ، برای محافظت از پوست در برابر آسیب های محیطی و پیری زودرس ، استفاده موضعی بسیار مؤثرتر از مصرف خوراکی است.
 
 
 
Alchemilla Vulgaris یا مانتوی خانمها - گیاه ساده و در عین حال بسیار گرانبهای شمالی ، سرشار از آنتی اکسیدانهای قدرتمندی است که به محافظت از پوست در برابر آسیب های رادیکال آزاد کمک می کند
 
برخی از مهمترین آنتی اکسیدان ها مولکول های طبیعی هستند که توسط گیاهان تولید می شوند تا از پوشش گیاهی خود حمایت کنند و خود را از استرس و بیماری های محیطی محافظت کنند. در بین برخی از آنتی اکسیدانهای بسیار محبوب ویتامین E (که در سویا ، آووکادو یافت می شود) و C (که در توت فرنگی ، رونبری ، کلم یافت می شود) ، بتاکاروتن (که به عنوان پروتئینامین A نیز شناخته می شود ، که در میوه ها و سبزیجات قرمز رنگ یافت می شود) و غیره.
 
بعضی از گیاهان حاوی غلظت های بسیار بالایی از پلی فنول ها یا آنتوسیانین ها هستند - انواع دیگر آنتی اکسیدان های قدرتمند. به عنوان مثال ، Alchemilla Vulgaris (جامه خانم) حاوی دوزهای زیادی از پلی فنول ها است که قادرند تا 90٪ از آسیب های رادیکال آزاد را خنثی کنند. آنتی اکسیدان های مختلف حالت های مختلفی از عملکرد دارند. بعضی ها تشکیل رادیکال های آزاد را سرکوب می کنند (فکر می کنند: جلوگیری از آتش سوزی) ، برخی آنها را خنثی می کنند (فکر می کنند: برای خاموش کردن آتش به عنوان مأمور آتش نشانی کار کنید) ، در حالی که عده ای آسیب های را که قبلاً انجام داده اند ترمیم می کنند (فکر کنید: خانه را بعد از آتش بازسازی کنید). نکته اصلی موفقیت در ترکیب آنتی اکسیدان های متعدد برای ارائه طیف کاملی از محافظت است.
 
 
 
سرخس ، گیاه دیگری با ارزش از اعماق جنگل شمالی است
 
هر گونه نکته‌ی اکشن؟
تأمین چندین ماده آنتی اکسیدان خود را از طریق یک رژیم غذایی مناسب و مراقبت زیبا از پوست ، سرشار از مواد خنثی کننده رادیکال آزاد به حداکثر برساند. خوب بخورید (فکر کنید: غذای تازه ، ارگانیک و رنگارنگ) برای اطمینان از یک رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان. رنگهای طبیعی گیاهان غالباً حاکی از وجود گروههای خاص آنتی اکسیدان ها (پایه قرمز و زرد رنگ کارنوئیدها ، مخفف آبی آنتوسیانین ها و غیره) است.
 
هر روز صبح و هر شب از مرطوب کننده هایی که حاوی عصاره گیاهان طبیعی هستند استفاده کنید تا از منبع خوبی از آنتی اکسیدان های طبیعی اطمینان حاصل کنید و از این رو پوست خود را از خارج محافظت می کنید. کرم سرشار از آنتی اکسیدان ، که در صبح اعمال می شود ، به عنوان سپر برای دفاع از پوست شما در برابر حملات روزانه آلاینده ها و خورشید عمل می کند ، در حالی که بازسازی کرم شب به خنثی و ترمیم آسیب رادیکال آزاد کمک می کند.
 
عینک آفتابی و کلاه بپوشید که پوست شما را از قرار گرفتن در معرض UV مضر محافظت می کند. از ضد آفتاب طبیعی استفاده کنید. آگاه باشید که کرم های ضد آفتاب مصنوعی به جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک می کنند ، اما ممکن است خود باعث واکنش اکسیداتیو شوند ،
مرجع:ثانیکالا

چه چیزی در کیسه LOTTE است؟

 کیف خود به خودی

این مینی بگ با نام تجاری مد لتونی Vaskala از فروشگاه مد شیک Paviljons آمده است. به عنوان یک تحسین پرشور خلاقیت ، لباس و لوازم جانبی طراح لتونی ، یک بازدید کننده مکرر از آنها هستم.
 
عکسهای ضروری
عکس های فوبی از مهمانی افتتاح کارخانه جدید MÁDARA.
 
برنامه جشنواره SOUND FOREST 2016 FESTIVAL
جشنواره سالانه جنگل صدا (Skaņu Mežs) برای موسیقی و هنرهای پرماجرا با هدف ارائه گزینه های دیگری برای دیدگاه های غالب در مورد فرهنگ ارائه شده است. امسال قطعاً پیشنهاد می کنم توجه ویژه ای به سانتا راتینچ و کینگ میداس صدا داشته باشم.
 
خواندن خوب
خاطرات اخیراً توسط الویس هرمانس ، کارگردان مشهور لتونی منتشر شده است. به علاوه - اندازه جیب آن که به من اجازه می دهد آن را با من در پروازهای خود حمل کنم ، بنابراین من آن را به طور کامل به پایان می رسانم.
 
عینک آفتابی
کلاسیک ممنوعیت اشعه. فقط آنها را در بارسلونا خریداری کردم. من فقط در حال عبور از مغازه بودم و اینها واقعاً چشمم را جلب کردند. نوع سونی هایی که می گذارید و دنیا مکانی جالب تر به نظر می رسد.
 
لوازم ضروری پوست
دو مورد مورد علاقه فعلی از MÁDARA وجود دارد که من همیشه با خودم می گیرم. ماسک جدید SOS INSTANT MOASTURE + RADIANCE HYDRA MASK ، که من نه تنها از صورتم بلکه برای دستان خود استفاده می کنم ، زیرا پوست من بعد از آن پروازهای طولانی ، تمایل دارد خیلی خشک و کم آب شود. و البته ، مومیایی کردن لب جدید PLUM PLUM ما - پاییز که باید به زودی در دسترس باشد.
 
لاک ناخن
من تنهای خاکستری ، برهنه ، مریم گلی و زمین را دوست دارم. این رنگ خاکستری تقریباً به همان اندازه کیف من است. لاک ناخن از Mavala.
 
کارت دسترسی به MÁDARA EMPLOYEE
راه دیگری برای ورود به فضای کار نیست!
 
و بعضی از پاییزهای شما بدون زندگی چه کسانی هستند؟
مرجع:ثانیکالا

مادارا: داستان 10 سال اول

 لوکس لاتوی

ده سال پیش ، هنگامی که تجارت آنها تازه شروع شده بود ، Lotte Tisenkopfa-Iltnere و شرکای تجاری وی در حال آرزوی داشتن یک مدل جهانی جدید بودند که در آن بازرگانان با کسب و کار صادقانه و شفاف درآمد کسب می کنند. آنها آن را درست کردند.
 
وقتی ، در آشفتگی سالهای چربی ، من برای اولین بار با Lotte Tisenkopfa مصاحبه کردم ، که تازه از مطالعات فرهنگی و زبان ژاپنی خارج شده بود ، و کار بر روی اولین فرمول های کرم در یک آزمایشگاه ریز تحت نظارت دانشگاه فنی ، لبخند می زد وقتی با شنیدن بینش مصمم او - «مادارا تولید کننده ای خواهد شد که نه تنها در لتونی بلکه در سراسر جهان شناخته می شود!» در آن زمان لوته با شور و شوق زیادی در مورد قلمرو کرم خود صحبت می کرد. همراه با شیمیدانان و تکنسین ها ، او صمیمانه به تحقیقات خود اختصاص داده بود. رویای او و این سه صاحب دیگر شرکت تازه تاسیس - زنان جوان و تحصیل کرده - ایجاد محصولی خیره کننده بود.
 
لوته به همراه شرکای تجاری خود پائولا تیزنکوپفا ، زین تمانه و لیین درزنیچت ثابت کرده است که می توان به اهداف بلندپروازانه دست یافت. محصولات MÁDARA در 24 کشور جهان شناخته شده است و از دید خوبی در شبکه های فروشگاه اروپای شمالی دارند. در سال 2012 ، لوته در لیست فوربز لتونی 25 در لیست زنان با نفوذ ترین تجارت قرار گرفت. در سال 2015 ، گزارش بازرگانی Nordic از وی به عنوان یک کارآفرین قوی جدید به همراه 20 تن از بانوان تأثیرگذار در اروپای شمالی یاد کرد (Björk نیز با کسب و کار فناوری سبز خود در ایسلند در این رده بندی قرار گرفت).
 
برای من جای تعجب داشت که از لوته در سال 2016 شنیدم که "بالاترین دستاوردها هنوز خیلی دور است." برای مثال ، تسخیر بازار ایالات متحده در طاقچه های محصولات طبیعی آنها. MÁDARA یک واحد تولیدی جدید ، تجهیزات و دفتر راه‌اندازی شده است. «همه در دیوارهای شیشه ای تا مردم بتوانند ببینند چه اتفاقی می افتد». این بسیار لذت بخش است که تجارت صادقانه را با بسیاری از فرصت های توسعه در پیش بگیرید. لوته ضمن تکمیل تأسیسات تولید جدید خود در سایه های خاکستری و چوبی ، زمینه ای سیاسی و اجتماعی را ترسیم می کند. وی با اشاره به تصویری که اتاق های زنان و مردان را مشخص می کند ، گفت: «اینها از بین می روند. "همه ما از امکانات مشترک برخوردار خواهیم بود." بحث های اخیر درباره کنوانسیون استانبول و حقوق بشر باعث شده است که کارآفرین به طور فعال در مقابل تعصبات احمقانه عمل کند.
 
از نظر کمی کاملاً جالب ، در اطراف کارخانه جدید MÁDARA در Mārupe شما واقعاً در پوسترهای تبلیغاتی آن را دوست دارید: پرندگان در حال خندیدن ، چمن سبز ، نسیمهای سبک هستند. با این حال ، اگر از پشت پرده نگاه بهتری داشته باشیم ، باید در پشت تصویر زیبا هم پیچیدگی ها و هم مشکلاتی وجود داشته باشد. آنها چیست؟
ما بر آنها غلبه کرده ایم. اگر به ده سال فعالیت خود از طریق Snapchat نگاه کنیم ، ایده اصلی MÁDARA این است: یک برند لتونی به عنوان یک برند برتر در جهان. ما قاب تجارت خود را دقیقاً از این طریق ساخته ایم ، این برند ریشه در سرزمین ما ، در ارزش ها و سنت های خود دارد.
 
بنیانگذاران MÁDARA: پائولا Tisenkopfa (از سمت چپ) ، Lotte Tisenkopfa-Iltnere ، Zane Tamane و Liene Drāzniece
 
"من نمی خواهم به صورت اولیه غوطه ور شوم ، اما فکر می کنم که ما یکی از اولین کسانی که ریشه های لاتوی ما را در زبان طراحی تجارتی تفسیر کرده ایم ، بودیم."
 
هویت لتونی DNA DNA این مارک است. احتمالاً ، ما اولین کسانی بودیم که لوکس لتونی را هدف دستیابی به آن قرار دادیم. چگونه ما به دنبال آن بودیم! ما برای تحقیق در مورد زیبایی شناسی لاتین به موزه هوای آزاد می رفتیم ، در کنار کتاب هایی که در این کتابخانه قرار داشت می نشستیم تا کیفیت لتونی را طی قرن ها پیدا کنیم. ما فهمیدیم که کیفیت لتونی فضیلت کار ، صنایع دستی کامل و زیبایی شناسی پیشرفته است. دقیقاً مانند اسکاندیناوی نیست. می توان آن را در موزه هوای آزاد مشاهده کرد: تمام سایه های خاکستری و با کیفیت شدید مواد. وظیفه ما در شروع کار ما این بود که: چگونه آن را به طراحی و متریال مدرن تفسیر می کنیم؟ این نمی تواند به طور مستقیم انجام شود - گزنه را در گلدان گل بچینید ، هیچ کس آن را جنسی نبیند. این تفسیر باید در فرد معاصر مورد هدف قرار گیرد.
لوته در یک بیشه توس که MDARA را با آب غان تأمین می کند ، ایستاده است و در خط تولید ضد پیری TIME MIRACLE استفاده می شود
 
من نمی خواهم متناقض به نظر بیایم ، اما فکر می کنم ما اولین کسانی بودیم که ریشه های لتونی خود را با یک زبان طراحی تجاری تفسیر کردیم. اکنون ، در نزدیکی خانه من در Āgenskalns ، آنها یک کافه با طراحی گرافیکی بسیار شبیه به MÁDARA افتتاح کرده اند. طراحی برند ما توسط Liene Drāzniece ساخته شده است. همانطور که دیدیم ، ریشه های لتونی برای جهان بسیار جالب است. محصولات ما هنوز در نیویورک نیستند ، بنابراین من هنوز هم فکر می کنم که ما به صدر نرسیده ایم. اما من قطعاً می توانم این را در مورد اروپا بگویم.
 
آیا به جای میل به درآمدزایی ، تجارت خود را با ارزش هایی در ذهن شروع کردید؟
در ابتدا چهار نفر از ما بودند ، اکنون ما 79 هستیم. ثبات در سطح خوبی در شرکت ما است. بدون اینکه توجه زیادی به مباحث زیبایی شناسی شود ، می توان به شیوه ای بسیار خشک و منطقی نزدیک شد. و می توان به روشی که افراد دیوانه وار انجام می دهند ، از جمله ما ، اشاره کرد: تلاش برای استفاده از مشاغل برای اثبات یک ایده. برای کار صادقانه ، مدیریت کاملاً شفاف. برای تصمیم گیری بر اساس ملاحظات اخلاقی. بسیار شگفت انگیز است اگر می توان با صداقت و صراحت ثابت کرد که این روش جدید کسب درآمد است. مدل جدید جهان.
 
جهان کاملاً آلوده به تجارت بوده است. مخصوصاً مشاغل تولیدی. بنابراین ، مهم است كه سعی كنیم تا با استفاده از منابع تجارتی كه در دست داریم ، ردپای هرچه كوچك در طبیعت باقی بماند. برای فریب مردم در مورد اثربخشی محصول. روش جدید کسب درآمد: گشودن ، تمیز و صادق بودن.
 
آیا یک تجارت اخلاقی می تواند در شرایطی زنده بماند که ارزشهای ذکر شده توسط همه دنبال نشوند؟
فکر می کنم ، کاملاً بله! اگر کسی شکایت داشته باشد که نمی تواند پول درآورد ، مشکل در عدم صداقت آنها نیست بلکه در تفسیر اشتباه آنها از محصول تجاری برای مشتریان است. یعنی ، آیا آنها اطمینان دارند که مشتری آن را می خواهد. آیا محصول به اندازه کافی خوب است و آیا به خوبی ارائه شده است؟ مشتری های زیادی برای صداقت و صراحت وجود دارند. در شرایطی که جهان پر از وحشت و مشکلات است ، برای بسیاری از افراد بسیار مهم می شود. علاوه بر این ، مهم است که تجارت واقعاً مبتنی بر مقادیر باشد ، نه اینکه این مقادیر فقط به عنوان یک تمبر روی بسته بندی محصول خدمت کنند.
 
ما در کار خود از یک اصل تجارت آزاد استفاده می کنیم: هدفی وجود دارد و افراد زیادی در تحقق آن شرکت می کنند - نه تنها افراد شرکت ، بلکه کسانی که ارزش های یکسانی دارند. در MÁDARA ما محصولاتی داریم که توسط افراد خارج از شرکت پیشنهاد شده است که در توسعه و آزمایش شرکت می کنند. همچنین کارخانه ما ادامه منطقی یک اصل تجارت آزاد است. تولیدکنندگانی هستند که بشکه از جنس استنلس استیل خود دارند و آنها را مخفی می کنند و در بالای آن دراز کشیده اند ، بنابراین رقبا نمی تواند بفهمد داخل آن چیست. یک بار ، ما نیز چنین کارهایی را انجام می دادیم ، اما اکنون من بازتاب می دهم - چرا؟
 
آیا MÁDARA در لتونی رقبای زیادی دارد؟
خیلی زیاد! وقتی آنها از ما [در کشورهای دیگر] سؤال می کنند - اوه ، شما کسانی هستید که لوازم آرایشی تولید می کنید - احساس بسیار مثبتی داریم. ما از کشور آرایشی می آیم.
 
آزمایشگاه توسعه محصول و کنترل کیفیت ، که بخشی از کارخانه جدید MÁDARA است
 
انجام تحقیقات چند سطحی در آزمایشگاهها ، استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، گران است. بازپرداخت می کند؟
درست است ، گران است! زنجیره عظیمی از تدارکات وجود دارد. ساده ترین راه برای استخدام دیگران این است که همه کارها را انجام دهند. سپس یک ضد استدلال ظاهر می شود: در تجارت ، به محض اینکه چیزی را از کسی سفارش دهید ، نیاز به سازش قابل قبول برای همه قسمت ها وجود دارد. پس دیگر دلیلی برای کار کردن نمی بینم. فکر نمی کنم کارگرانی وفادار هم داشته باشیم ، که بتوانند ده سال کار خود را انجام دهند ، برای اینکه محصول محصولی خوب داشته باشند ، برای مدت ده سال از این کار ناراحت می شوند. ما به ارزش افزوده ای نیاز داریم که با پول قابل اندازه گیری نیست.
 
آیا شما خودتان هستید که فرمول ها را ایجاد می کنید؟
بله ، ما مضطرب هستیم که آنها باید مؤثر باشند! اثبات شده جعبه های بسته بندی در جلسات بحث و گفتگو با همکاران ما در جلسات ما پرواز می کنند که کدام راه بهتر است. البته امکان بهینه سازی هزینه ها نیز وجود دارد. این امر می تواند بدون تأثیرگذاری بر کیفیت محصول ، فقط با مدیریت حرفه ای انجام شود. اما ما نمی توانیم اصول را قطع کنیم - مواد اولیه خوب ، آزمایشات اثربخشی و تحقیقات. در این صورت ما هیچ شادی و غرور در کار خود نداریم.
 
در زمینه آرایشی ، کسب گواهینامه ها باید فرایندی دشوار باشد. چگونه با آن برخورد می کنید؟
اولین آزمایشگاه MÁDARA ، که قبل از بنیان گذاری رسمی این شرکت وجود داشته است ، تحت نظارت مرکز نوآوری زیست فناوری در دانشگاه فنی ریگا ، در یک اتاق کوچک به مساحت 20 متر مربع قرار گرفته است. اولین ساختمان تولید 40 متر مربع بود. چهار محصول اول ما بدون گواهینامه ECOCERT بودند. این گواهی تأیید می کند که کلیه محصولات منشأ بیولوژیکی دارند و مواد اولیه آنها از یک مزرعه آلی تهیه می شود. هنگام انجام چک ، بازرسان می توانند به همان اندازه گواهی نامه تسویه حساب بگردند
البته ، مواد فعال منحصر به فردی وجود دارد ، به عنوان مثال ، آب توس. ما اولین نفری هستیم که تأثیر آب غان را روی پوست کشف کرده ایم. خاصیت ضد پیری بسیار قوی دارد. این صرفاً نتیجه تحقیقات ما است! با این حال ، ما آن را ثبت نکرده ایم. روند ثبت اختراع از نظر قانونی بسیار گران است. صدها هزار یورو می آید. ما باید به این واقعیت تکیه کنیم که در لتونی جزو اولین کسانی هستیم که کیفیت محصولات خوب است ، همین ارتباط با مردم است و همین باعث می شود محصولات ما به ارمغان بیایند.
 
چگونه یک متخصص با ایده ای از تلاش برای یافتن تأثیر آب توس غرق می شود؟
من مدیر توسعه محصول هستم وظیفه من تهیه نیازهای خاص مردم ، تقاضای بازار و عرضه است. به عنوان مثال ، با توجه به شرایط مدرن ، کدام مشکلات جدید پوستی ایجاد شده است؟ من با پزشکان صحبت می کنم - چه بیمارانی برای بازدید مراجعه می کنند ، نگرانی های آنها چیست. بعد گزارش خود را به تیمم می دهم: سلام ، ما این مشکل را داریم! من از فیزیولوژیست های گیاهی می خواهم گروه های گیاهی را که به آنها علاقه مند هستم ، گروه های مواد فعال را توصیف کنند ، که می توانند بر روی مکانیسم های ایجاد مشکل خاص عمل کنند.
 
محبوب ترین محصول شما در همه زمان ها چیست؟
TIME MIRACLE ، سری ضد آلی ضد آجیل شمال ما است. ما اولین کسی در جهان هستیم که اثر تحریک کننده آب غان را روی پوست کشف کرده ایم. خاصیت ضد پیری بسیار قوی دارد. ما چندین سال تحقیق کرده ایم که چگونه می توان آن را در یک محصول آرایشی تثبیت کرد. ما واقعی ترین آب غان را داریم! هیچ چیز مصنوعی ایجاد نشده است.
 
 
خط TIR MIRACLE ، مبتنی بر آب درخت غان آلی شمالی و اختصاصی MÁDARA CELL REPAIR BIO-COMPLEX که باعث تحریک بازسازی سلول می شود
 
سپس باید بیشه درخت توس خود را داشته باشید!
بیشه ای با حصار ارگانیک در اطراف آن! ما دو منبع بزرگ توس غلات داریم: از لتونی و از منطقه کارلیا در فنلاند. چرا مواد فعال ناشی از طبیعت در مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد ، هم متعارف و هم طبیعی و نه جایگزین های مصنوعی؟ به این دلیل است که روند جایگزینی بسیار پیچیده خواهد بود. مواد فعال موجود در گیاهان (به عنوان مثال ویتامین E) بسیار گرانتر هستند - این برای تولید کننده منفی خواهد بود ، با این حال ، اثربخشی بیشتر است و اثرات جانبی در مقایسه با جایگزین های مصنوعی کمتر است. در بسیاری از مواد ایجاد شده مصنوعی فقط بخشی از مولکول مؤثر است. ما از مواد فعال با منشأ گیاهی استفاده می کنیم. نه از دنیای حیوانات.
 
آیا شما به دلایل اخلاقی از دنیای حیوانات استفاده نمی کنید؟
در اتحادیه اروپا ، سالهاست که آزمایش محصولات نهایی آرایشی روی حیوانات ممنوع است. ما هرگز چنین کاری نکرده ایم زیرا ECOCERT آن را ممنوع می کند. در سال 2014 اتحادیه اروپا آزمایش مواد اولیه روی حیوانات را ممنوع اعلام کرد. چطور تصمیم می گیریم که محصول بی خطر باشد؟ ما آن را در سلولهای مصنوعی پوست اعمال می کنیم.
 
MÁDARA لایه برداری از اسکراب روغن به شیر ، در بهار 2016 رونمایی شد
 
آیا تمایلات جهانی در ایجاد محصولات جدید نقش دارند؟
به عنوان مثال ، ما محصول جدیدی داریم ، Exfoliating Scrub روغن به شیر. با یک رویکرد جدید ، که در حال حاضر محصول برتر در صنعت آرایشی و بهداشتی است - فرمول تعدیل کننده بافت. این یک چیز در کوزه است ، اما وقتی آن را روی پوست بمالید ، چیزی کاملاً متفاوت است. با لکه دار کردن پوست خود با اسکراب به اشتباه آن را صدمه می زنیم. به همین دلیل ما از ذرات حداکثر نرم برای اسکراب استفاده کردیم. آنها نوعی مروارید موم ریز دارند و در ماده ای نرم و روغنی موجود است که در پوست ماساژ می یابد. اما شستن روغن دشوار است! بنابراین ، هنگامی که اسکراب با آب پاشیده می شود ، به شیر ملایم تبدیل می شود. نوآوری بافت!
 
قیمت ها را چگونه محاسبه کرده اید؟
این بسیار آسان است: هزینه ها شامل تمام قسمت های کار سرمایه گذاری شده - تحقیق ، مواد اولیه ، فرآیند تولید ، بسته بندی است. همه مالیات نیز باید پرداخت شود. بودجه زیادی برای تبلیغات نداریم! تبلیغات MÁDARA در اخبار عصر ظاهر نمی شود. ما روی صفحه وب و ارتباط مستقیم نقطه فروش خود حساب می کنیم.
 
اهداف شما در مورد نقاط فروش چیست؟ آیا مثلاً مودارا دوست دارد در قفسه های فروشگاه های معتبر در لندن و نیویورک ظاهر شود؟
نقاط فروش معتبر برای کار روی شناخت برند جالب است ، اما از نظر کسب و کار یک هزینه فشرده است. بنابراین باید مراقب باشید که نقاط فروش را می توان متصل کرد و کدام موارد را نام برد. ما در اروپای شمالی ، Sokos ، Magasin امتیاز فروش خوبی داریم. استکهمن و داگلاس مشتری های بسیار خوبی هستند.
 
آیا بازاریابی آنلاین ، Net-a-Porter و پرچمداران دیگر ، که به دنبال برندهای با کیفیت جالب و شناخته شده نیستند ، در لیست آرزوها قرار دارند؟
ما برنامه ها و مذاکرات در مورد چشم انداز آینده داریم ، اما کشف این موضوع خیلی زود است. چگونه می توانیم وارد بازار جدید شویم؟ گام به گام! در ده سال ، ما پایه و اساس تجارت در منطقه شمال اروپا را گذاشته ایم. ما به طور مداوم در این راه حرکت می کردیم ، بازار فنلاند برای ما بسیار خوب است ، آنها ما را محلی می دانند. ما در سایر مناطق اروپا نیز خوب عمل می کنیم. از اواسط سال ، ما
مرجع:ثانیکالا

آنتی اکسیدان های من ، من و خودم..

 Lotte Tisenkopfa-Iltnere اولین خاطرات دوران کودکی خود را در مورد جنگل های عرفانی شمالی صحبت می کند ، و تجربه خود را در ساخت اولین مدلینگ خود برای خط SMT ANTIOXIDANTS به اشتراک می گذارد.

 
امسال ما جشن می گیریم 10 سال تولد MÁDARA ، و به همین مناسبت همچنین راه اندازی یک خط جدید ، منحصر به فرد محصول SMART ANTIOXIDANTS با بنیانگذار نام تجاری Lotte ، یک زن واقعی و یک چهره واقعی ، و اولین حضور خود را به عنوان چهره و سفیر خود. او تجربه خود را در مورد چگونگی آن ، زمان و چرا به اشتراک می گذارد. ما از شما استقبال می کنیم تا نگاهی به پشت صحنه بیندازید.
 
در دست هنرمند جذاب آرایش دیتا گراودا و در حضور عکاس با استعداد وایکا آنیسکو که عکسبرداری از عکس SMART ANTIOXIDANTS را انجام داد
 
"من اکنون 33 ساله هستم ، و این زمان زمانی است که اولین علائم ظاهراً به ویژه در حال ظهور است. ما تصمیم گرفتیم که باید چهره من باشم که آثار ارگانیکی را ارائه می دهد! "
 
 
 
 
 
 
 
 
بیش از 10 سال پیش آلرژی را از محصولات پوست مصنوعی تجربه کردم ، بنابراین تصمیم گرفتم که پوست خود را روی یک رژیم غذایی کاملاً طبیعی قرار دهم. همچنین ، این الهام بخش من برای ایجاد MÁDARA بود. هنگامی که شروع به تحقیق در مورد گیاهان طبیعی شمالی کردیم ، از آزمایشات سلولی که نشان می دهد سلولهای پوستی ما چگونه مواد تشکیل دهنده گیاهی را تشخیص می دهند تعجب کردم - خیلی بهتر از مولکولهای شیمیایی.
 
سلولهای انسانی تقریباً مشابه سلولهای گیاهی هستند و متعلق به همان نوع سلولها هستند ، بنابراین ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها که توسط یک گیاه سنتز می شوند همیشه از نظر مولکولی صحیح تر هستند و به راحتی توسط گیرنده های سلول پوست شناخته می شوند. بعد از 10 سال مراقبت از پوست ، من از یک قانون فرمولاسیون ساده اطمینان دارم: هرچه یک ماده طبیعی بیشتر باشد ، برای پوست موثرتر است.
 
من کاملاً از این تجربه مدلینگ برای ANTIOXIDANTS SMART لذت بردم. در کودکی تابستان های کودکی خود را در خانه حومه مادربزرگم گذراندم ، که در جنگل های تپه ای احاطه شده بود ، وحشی و مرموز به چشم کودک.
 
من هر روز صبح به تنهایی یا با چند بچه دیگر از خانه های اطراف یک ماجراجویی را شروع می کنم. ما در حال کاوش در طبیعت ، ساختن پناهگاهها ، آتش زدن بودیم. این مادربزرگم بود که به من آموخت که جنگل و علفزار پر از گیاهان شفابخش است. ترکیبات آنتی اکسیدان های SMART - گلسنگ ، خزه ، سرخس و آلشمیلا - از جنگل های همیشه سبز شمالی و من نیز به شکلی استفاده می شود. ما این خط تولید را به زنان و مردان جوانتر در اواخر دهه 20 و 30 - مانند من - اختصاص داده ایم که به دنبال پاسخی هدفمند تر برای نیازهای خاص پوست خود هستند.
 
تصویر کلیدی آنتی اکسیدان های SMART در یکی از مکان های مورد علاقه من - باغ گیاه شناسی دانشگاه لتونی گرفته شده است. با تشکر از شما ، دیتا ، برای آرایش زیبا! با تشکر از شما ، ویکا ، برای داشتن چنین عکاس صبوری (شرط می بندم که من غیر حرفه ای ترین مدل شما تا به حال) و با تشکر از همه گیاهان زیبا و سبز!
مرجع:ثانیکالا
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد